Szardínián terjeszkedik a Metro Italia
A Metro Italia bejelentette, hogy 2025 tavaszán megnyitja harmadik áruházát Szardínia szigetén, amellyel a régió fellendülő turisztikai és vendéglátóiparát kívánja kiszolgálni.
Az új, Olbiában nyíló üzlet különböző továbbfejlesztett szolgáltatásokkal igyekszik a nagyobb termékvolument kezelni és a hatékonyságot növelni.
A vásárlók többcsatornás – cash and carry, éttermekbe történő közvetlen kiszállítás valamint a Mercato Online, a kereskedő több mint 100 000 gasztronómiai terméket magába foglaló non-food online piactere – kínálatának előnyeit élvezhetik majd.
Szardínia iránti elkötelezettség
A Metro Italia elkötelezett a turizmusáról híres Szardínia iránt, ahol a HoReCa szektorban a foglalkoztatottság jelentős növekedése tapasztalható. A vállalat már 95 szardíniai vállalkozással működik együtt, hogy választékába a helyi termékek széles választékát beemelje.
A Metro szardíniai forgalma a 2022-2023-as pénzügyi évben 8%-kal nőtt a 2021-2022-es pénzügyi évhez képest – közölte a vállalat.
Ezzel az új üzlettel Lazio után Szardínia lesz az közép- és dél-olaszországi régió, amely a második legtöbb Metro Italia üzletnek ad otthont. Az új lokáció a Cagliariban (1996 óta) és Sassariban (2005 óta) már működő helyszíneket követi a sorban.
Logisztikai beruházás
Ez a szardíniai beruházás egy új, a toszkániai Potederában (Pisa) 2025 tavaszán nyíló 9 000 négyzetméteres, food service disztribúciós célú logisztikai platformról a közelmúltban érkezett bejelentést követi.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >