Szardínián terjeszkedik a Metro Italia
A Metro Italia bejelentette, hogy 2025 tavaszán megnyitja harmadik áruházát Szardínia szigetén, amellyel a régió fellendülő turisztikai és vendéglátóiparát kívánja kiszolgálni.
Az új, Olbiában nyíló üzlet különböző továbbfejlesztett szolgáltatásokkal igyekszik a nagyobb termékvolument kezelni és a hatékonyságot növelni.
A vásárlók többcsatornás – cash and carry, éttermekbe történő közvetlen kiszállítás valamint a Mercato Online, a kereskedő több mint 100 000 gasztronómiai terméket magába foglaló non-food online piactere – kínálatának előnyeit élvezhetik majd.
Szardínia iránti elkötelezettség
A Metro Italia elkötelezett a turizmusáról híres Szardínia iránt, ahol a HoReCa szektorban a foglalkoztatottság jelentős növekedése tapasztalható. A vállalat már 95 szardíniai vállalkozással működik együtt, hogy választékába a helyi termékek széles választékát beemelje.
A Metro szardíniai forgalma a 2022-2023-as pénzügyi évben 8%-kal nőtt a 2021-2022-es pénzügyi évhez képest – közölte a vállalat.
Ezzel az új üzlettel Lazio után Szardínia lesz az közép- és dél-olaszországi régió, amely a második legtöbb Metro Italia üzletnek ad otthont. Az új lokáció a Cagliariban (1996 óta) és Sassariban (2005 óta) már működő helyszíneket követi a sorban.
Logisztikai beruházás
Ez a szardíniai beruházás egy új, a toszkániai Potederában (Pisa) 2025 tavaszán nyíló 9 000 négyzetméteres, food service disztribúciós célú logisztikai platformról a közelmúltban érkezett bejelentést követi.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >