Szardínián terjeszkedik a Metro Italia
A Metro Italia bejelentette, hogy 2025 tavaszán megnyitja harmadik áruházát Szardínia szigetén, amellyel a régió fellendülő turisztikai és vendéglátóiparát kívánja kiszolgálni.
Az új, Olbiában nyíló üzlet különböző továbbfejlesztett szolgáltatásokkal igyekszik a nagyobb termékvolument kezelni és a hatékonyságot növelni.
A vásárlók többcsatornás – cash and carry, éttermekbe történő közvetlen kiszállítás valamint a Mercato Online, a kereskedő több mint 100 000 gasztronómiai terméket magába foglaló non-food online piactere – kínálatának előnyeit élvezhetik majd.
Szardínia iránti elkötelezettség
A Metro Italia elkötelezett a turizmusáról híres Szardínia iránt, ahol a HoReCa szektorban a foglalkoztatottság jelentős növekedése tapasztalható. A vállalat már 95 szardíniai vállalkozással működik együtt, hogy választékába a helyi termékek széles választékát beemelje.
A Metro szardíniai forgalma a 2022-2023-as pénzügyi évben 8%-kal nőtt a 2021-2022-es pénzügyi évhez képest – közölte a vállalat.
Ezzel az új üzlettel Lazio után Szardínia lesz az közép- és dél-olaszországi régió, amely a második legtöbb Metro Italia üzletnek ad otthont. Az új lokáció a Cagliariban (1996 óta) és Sassariban (2005 óta) már működő helyszíneket követi a sorban.
Logisztikai beruházás
Ez a szardíniai beruházás egy új, a toszkániai Potederában (Pisa) 2025 tavaszán nyíló 9 000 négyzetméteres, food service disztribúciós célú logisztikai platformról a közelmúltban érkezett bejelentést követi.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >