Szakkiállítás Amszterdamban, május 23-24
A PLMA éves „World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállítását a Private Label Manufacturers Association szervezi, amely több mint 4000 taggyártót képvisel világszerte.
Az amszterdami esemény több mint harmincöt éve hozza össze a kiskereskedőket, nagykereskedőket és más saját márkás szakembereket a gyártókkal, hogy segítsenek nekik új termékeket találni, új kapcsolatokat létesíteni, és új ötleteket fedezzenek fel.
Saját márkás seregszemle
A saját márkák növekvő népszerűsége az elmúlt években példátlan piaci részesedéshez vezetett világszerte. A saját márkás termékek ma már több mint 40%-os piacrészt értek el hét európai országban, és több mint 30%-ot további kilenc európai országban, köztük Magyarországon is.
A május 23-24-én megrendezésre kerülő Szakkiállításon a látogatók a kereskedelem minden szektorából bejelentkeztek, így ott lesznek a jelentős szupermarketek, hipermarketek, diszkontok, drogériák, plázák, importőrök és exportőrök beszerzői is. Az olcsó alternatíváktól az innovatív prémium termékcsaládokig, az élelmiszer- és háztartási termékektől az egészség- és szépségápolásig terjedő széles kínálat várja őket. A kiállítás két teljes napra koncentrálódik, így a leghatékonyabb módja annak, hogy egy vállalat saját márkás igényeit lefedje.
2500+ kiállító, új termék szemle, szemináriumok, díjak
A PLMA 2023-as „World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállításán – a világ legnagyobb saját márkás rendezvényén – 70 ország több mint 2500 kiállító gyártója vesz részt, köztük több mint 1000 fenntartható termék kiállítója és 60 nemzeti és regionális pavilon. Erre a globális eseményre május 23-24-én kerül sor a RAI Amszterdam Kiállítási Központban.
Az Új Termék Expón több mint 500 termék, valamint a PLMA Idea Supermarket® több mint 60 saját márkás termékcsaládja lesz látható a világ kiskereskedőitől.
Másik kiemelkedő esemény a PLMA International Salute to Excellence Awards díja, amely a kiskereskedőket díjazza a saját márkás élelmiszerek, nem élelmiszer termékek és csomagolások kiválóságáért. A kiállításon több mint 100 nyertest hirdetnek ki.
![Peggy Davies, PLMA](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/Peggy-Davies-PLMA_opt-e1638785412744-249x300.jpeg)
Peggy Davis
elnök
PLMA
„Ez a nagy hatású globális esemény dinamikus kétnapos vásárlást, beszerzést, tanulást és hálózatépítést tartogat az ide érkezőknek” – mondta Peggy Davies, a PLMA elnöke. „A rendezvényen bemutatott nagy mennyiségű innováció megerősíti a már amúgy is virágzó saját márkás iparágat.”
A kiállított termékek között olyan kategóriák szerepelnek, mint friss, fagyasztott és hűtött élelmiszerek, szárazáru és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségáplási termékek, háztartás és konyhacikkek, autó ápolás, kert, háztartási és barkács kellékek. A bemutatóterem külön food és non-food csarnokokra van felosztva, hogy a látogatók a leghatékonyabban tervezhessék meg a bejárási útvonalaikat.
A show igazi nemzetközi esemény, több mint 15 000 látogatót vonz, több mint 120 országból.
„Különleges globális érdeklődés övezi ezt a reendezvényt. Európa mellett növekvő regisztrációs számokat tapasztalunk Ázsiából, valamint Észak és Dél Amerikából is” – mondta Jan van Lier, a PLMA nemzetközi kiállítási igazgatója.
Az eseményen ingyenes oktatási szemináriumokat is tartanak, beleértve a NielsenIQ prezentációját a legújabb saját márkás értékesítési adatokról és trendekről.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >Az alkalmazkodás magasiskolája – Az inflációs környezet lenyomata a napifogyasztásicikk-piacon
Tovább nő a nyomás a márkákon – állítja Bakonyi-Kovács Krisztina,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >