Subaru reklám valódi tűzvész felvételekkel
Az autómárka új hirdetése hangsúlyozza a tűzvészhelyzet súlyosságát, és megmutatja, hogy milyen lépéseket tesz az elveszített erdők helyreállítására a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezésen és félmillió fa ültetésén keresztül.
Az amerikai Subaru új reklámfilmmel rukkorlt elő a múlt héten, amellyel a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezését is támogatja.
Katasztrófa sokk
A 60 és 30 másodperces spotok, a Marketing Dive közlése szerint, a Kalifornia különböző ökoszisztémáit pusztító tűzvészhelyzetekre összpontosítanak. Az új kreatív Stuart Palley fotóriporter valódi felvételeit használja, amelyeken közvetítés közben saját Subaruja is feltűnik. A félelmetes helyszíni jelentés a tomboló lángokat egészen közelről mutatja meg azzal a céllal, hogy figyelmet irányítson a tüzek okozta károk súlyosságára. Az autómárka a környezetvédelemre érzékeny célcsoportokat szólítja meg ezzel az üzenettel.
Tettek mezeje
A Subaru nem félelemkeltésre vagy szenzációhajhászásra törekszik, hanem valóban a tettek mezejére lépett az erdők újratelepítése érdekében. A nemes cél eléréséért az autómárka elindította a „Subaru Loves the Earth” (Subaru szereti a Földet) kezdeményezést.
A reklámfilm célja a Subaru és a Nemzeti Erdészeti Alapítvány (NFF, National Forest Foundation) közötti partnerség kiemelése, amely révén az autógyártó és kiskereskedői segítik az elveszített erdők helyreállítását és 500 000 fa ültetéséhez járulnak hozzá a következő négy évben.
Kapcsolódó cikkeink
Az EP jóváhagyta az EU közös agrárpolitikájának felülvizsgálatát
Az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésén jóváhagyta a közös agrárpolitika…
Tovább olvasom >Idén már 7 millió forinttal segíti a Generali EnterPRIZE programja a fenntartható vállalkozásokat
A Generali Csoport és az olasz SDA Bocconi közös, 2023-as felméréséből (melyben több mint 1000…
Tovább olvasom >A magyarok kedvenc nyaralóhelye komoly veszélyben van
A Kanári-szigeteken élő aktivisták és környezetvédők aggódnak a turizmus negatív…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >