Stratégiai megállapodást kötöttek az óriások Kínában
Az Alibaba Group Holding Limited, az Auchan Retail S. A. és a Ruentex Group stratégiai megállapodást kötöttek, amelynek értelmében egyesítik a hagyományos (offline) és a digitális (online) kereskedelemben szerzett tapasztalataikat, hogy új értékesítési lehetőségeket fedezzenek fel a kínai élelmiszer-kereskedelem területén. Az együttműködés keretében a három cég növeli részesedését a Sun Art cégben, illetve az Auchan Retail folytatja a Sun Art leányvállalatának konszolidálását.
A Sun Art Kína egyik vezető több csatornás élelmiszer-kereskedője, amely a 2017. június 30-i adatok szerint összesen mintegy 12 millió négyzetméter eladóteret üzemeltet. Jelenleg 446 hipermarkettel rendelkezik Kínában RT-Mart és Auchan márkanév alatt. Emellett szupermarketeket és „Auchan Minute” néven ún. személyzet nélküli üzleteket is üzemeltet.
A megállapodás az Alibaba „New Retail” jövőképét tükrözi: teljes mértékben kihasználni az online jelenlét és az új technológiák nyújtotta lehetőségeket, emellett szorosan együttműködni a kereskedelmi partnerekkel, és így biztosítani a zökkenőmentes online és offline vásárlói élményt a kínai vásárlóknak. Az együttműködés összhangban van az Auchan Retail 2025-ös „Az Auchan megváltoztatja az életet” jövőképével.
A három vállalat az erőforrásainak egyesítésével lehetővé teszi a Sun Art számára, hogy kihasználja az Alibaba digitális ökoszisztémájának előnyeit. Digitalizál és új kereskedelmi megoldásokat vezet be a Sun Art boltokban (RT-Mart és Auchan), beleértve az online és offline integrációt a tökéletes kiszolgálásért és a személyre szabott ügyfélélményért. //
Kapcsolódó cikkeink
Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói…
Tovább olvasom >Harminc év után kivonul a spanyol Dia Portugáliából
A spanyol Dia Group kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy megállapodott az…
Tovább olvasom >Afrikában terjeszedik az Auchan Retail
Tervei szerint a francia Auchan 2023 utolsó negyedévében belép Algériába…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >