Sör drive-thru-t nyitott a Heineken Ausztráliában
Különleges sörélményt biztosít a Heineken ausztrál vásárlói számára első Beer Drive Thru-jában. Az innovatív kezdeményezés nem ütközik semmilyen törvényi szabályozásba.
A sofőrök és utasok egyaránt nyugodtan élvezhetik a márka első alkoholmentes sörét, a Heineken 0.0-t.
A drive thru Sidney-ben nyílik szeptember közepén, mielőtt kezdetét venné a teljes Ausztráliát átszelő kampány.
Kapcsolódó cikkeink
Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >