SOLE promó mediterrán nyereménnyel
A napokban ért véget a SOLE-MIZO ZRt. „Kóstolj bele a SOLE sajtok világába” szlogennel szervezett nyereményjátéka.
A hármas szám jegyében zajló promócióban három hétvégén 20 Tesco áruházban kóstolhatták meg a vásárlók a SOLE szeletelt sajtokat. A játékban résztvevő, 3 különböző SOLE szeletelt sajtot vásárlók közül hárman 300.000 Ft értékű mediterrán utazást nyerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >