Sokakhoz jutott el az Árfigyelő híre – már több mint 910 ezer látogatója volt az oldalnak
Alig egy hónap alatt több mint 6 millióan értesülhettek a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett online Árfigyelő rendszerről – tárta fel a Pulzus Kutató felmérése, ami a Napi.hu megbízásából készült. Az 1000 fő, 18 év feletti válaszadó megkérdezésével elvégzett kutatás szerint a válaszadók háromnegyede ismeri az Árfigyelő oldalt, 15%-uk pedig használja is azt.
Ez megerősíti, hogy az egyedi látogatók száma, a július elsejei indulas óta már meghaladja a 910 ezret. Mindemellett az Árfigyelő eredményesen járul hozzá az árak csökkentésehez a figyelt 62 termékkategóriában, ami segíti az infláció letörését.
Az eddigi eredményeket tovább erősítheti, hogy a következő hetekben várható több olyan fejlesztés élesítése, amelyek még hatékonyabbá tehetik az Árfigyelő rendszer működését. A jövőben így szabadon összeállítható és elmenthető bevásárlólista és kalkulátor is segíti majd a fogyasztókat. A felhasználói igényeknek megfelelően fejlesztjük a megjelenítés, illetve a szolgálatás térképes funkcióját is. Ezzel párhuzamosan, a fogyasztói igényeknek megfelelően hamarosan tovább bővülhet a rendszerben szereplő termékek köre is.
Kapcsolódó cikkeink
GVH-elnök: „A bürokrácia és a túlszabályozás megöli az európai versenyképességet”
„Az adminisztratív akadályok minimalizálása és az egyenlő versenyfeltételek megteremtése kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >