Sikeres volt az első PLMA online Show
December 1-4. között rendezte meg a PLMA az első és legnagyobb online „World of Private Label” sajátmárkás szakkiállítást. 61 ország 1057 kiállítója, köztük 8 magyar vállalat várta felhőbe költözött standjain a 95 országból érkező, közel 2000 beszerzőt, disztribútort, potenciális partnert.
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége sikeresnek ítélte az online eseményt a kereskedők és a gyártók oldaláról egyaránt. A sajátmárkás iparág döntéshozói nemcsak Európából, de a világ minden tájáról elégedettek voltak a világjárványra szabott, új üzleti lehetőségeket és kapcsolatokat eredményező rendezvénnyel.
Nyitvatartás meghosszabbítva
A szervezők témák szerint rendezték el a napokat, hogy a beszerzők és a virtuálisan kiállító gyártók, beszállítók célzottan tudjanak találkozni, a PLMA saját fejlesztésű, biztonságos, digitális platformján.
– A kiállítási négy napján folyamatosan figyeltük az online tevékenységet. Több mint 2.500 videó hívásra került sor, és több mint 15.000 virtuális névjegykártyát cseréltek ki a látogatók és a kiállítók. Az online Show platform 2021 április közepéig elérhető marad minden regisztrált kiállító és látogató számára, ezzel folytatódhat a termékek beszerzése, valamint az üzenetek és a virtuális névjegykártyák cseréje. Ennek fontosságát az a tény is mutatja, hogy a legutóbbi hivatalos kiállítási nap óta már további 1000 virtuális névjegykártyát cseréltek – mondta Peggy Davies, a PLMA elnöke.
A világ eddigi legnagyobb sajátmárkás online B2B fórumára látogatók között 95 ország közel 2000 beszerzője – hiper- és szupermarket, diszkont, drogéria, áruház, nagykereskedő, külkereskedő, ügynök, közvetítő vállalatok – képviselte magát. Jelentkeztek csomagolási és dizájn szakértők is.
A világ mindentájáról érkeztek a virtuális térbe kiállítók, minden kontinensről. Összesen 61 ország 1057 kiállítója jelent meg a felületen. A hagyományos csarnokokat most 22 nemzeti és régiós virtuális pavilon idézi fel. Többek közt svájci, kínai, görög, olasz, spanyol, észt, litván, cseh és izraeli közösségi megjelenés található az oldalon.
A Show folytatódik
Az online szakkiállítás platformot már évek óta fejlesztette a PLMA, de az igazi áttörést az elmúlt hónapokban érték el. Peggy Davies, a PLMA elnöke azt nyilatkozta, hogy nagyon büszke erre az egyedi rendszerre.
-Örülök, hogy felajánlhattuk ezt a platformot a kereskedelem számára. Azoknak a felhasználóknak, akiknél a technológia új tapasztalatot vagy kihívást jelentett a PLMA csapata készségesen segített. Összességében online szakkiállításunk bemutatása bebizonyította értékét és mindenkinek fontos tanulságokkal szolgált – tette hozzá az vezetőnő.
A PLMA virtuális kiállításon kiállított termékek között friss, fagyasztott és hűtött ételek, száraz élelmiszerek, italok, valamint non-food kategóriák, például kozmetikumok, egészség és szépségápolás, háztartási, konyhai és háztartási cikkek, kert és barkács cikkek is találhatók.
Zárszavában Peggy Davies kiemelte, hogy pozitív várakozással tekint a 2021. május 18-19-re ütemezett “World of Private Label” International Trade Show rendezvényre. Hisz abban, hogy a személyes szakkiállítás ismét megrendezhető lesz, így a sajátmárkás döntéshozók újra személyesen találkozhatnak Amszterdamban, a RAI kiállítási központ csarnokaiban.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a minőségi növényi alapú saját márkás termék
A PLMA adatai szerint az európai saját márkás eladások 2023-ban…
Tovább olvasom >Támogatják az európai kormányok az alternatív fehérjéket tartalmazó étrendet
A PLMA International összefoglalója szerint több európai ország is támogatja…
Tovább olvasom >Fenntartható kakaóalternatíva lett az idei év innovációja az ISM-en
Idén január végén került sor az édességipar első számú nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >