Termékpályák szolgálatában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 12. 18. 11:15

Terveik szerint az Agrármarketing Centrum (AMC) mintegy 1000 négyzetméteres közösségi megjelenéssel vesz részt 2018. február 7–9. között a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. Ez a rendezvény egy egészen különleges lehetőség az élelmiszer-, pék-, cukrász- és vendéglátóipar számára, hogy bemutatkozzon és elhozza újdonságait, hiszen több ezer látogatót várnak a HUNGEXPO-ra. A kínálatról és a szervezésről, Daróczi Lászlót, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjét kérdeztük.


Daróczi László
ügyvezető
Agrármarketing Centrum

A soron következő „SIRHA Budapesten” a korábbinál hangsúlyosabb megjelenést tervez az Agrármarketing Centrum. Míg két évvel ezelőtt 850 négyzetméteren volt látható az AMC, 2018-ban már közel 1000 négyzetméteres közösségi standdal jelenik meg.

Az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) váltóévében ez a rendezvény biztosítja a magyar élelmiszerek promóciójához, piaci helyzetük megerősítéséhez szükséges fórumot – mondta Daróczi László, az AMC ügyvezetője, kiemelve, hogy nem csupán megjelenési lehetőséget kínálnak a kiállítóknak, de üzleti tárgyalásokhoz, találkozók megszervezéséhez is biztosítják a hátteret.

Az AMC a 2018-as „SIRHA Budapesten”, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal közösen a tejszív kampány részeként kiállítja az úgynevezett „tejkamiont”, amely mozgó edukációs roadshow-elemként időről időre felbukkan egy-egy fesztiválon és iskolákban is. A kamion az idei, 78. OMÉK-on nagy sikert aratott, a látogatók egyik kedvence volt, s elnyerte az OMÉK Közönség Díját.

A közösségi standon – a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) keretében – helyet kap egy látványkonyha is, ahol különböző halételek készülnek majd. A látogatóknak lehetőségük lesz ellesni a különböző fortélyokat és módszereket, receptekkel gazdagodhatnak, s persze az elkészült halételeket meg is kóstolhatják. Az AMC decemberben induló, húsvét után végződő, a sertés- és baromfihús fogyasztását ösztönző kampányában, televíziók, rádiók és internetes oldalak is részt vesznek, hogy bemutassák, miért érdemes egészségünk megőrzése érdekében ezeket a termékeket fogyasztani. Ezt követően az AMC a „SIRHA Budapesten” is lehetőséget kínál a sertés- és baromfitermékeket forgalmazó kiállítóknak, hogy elhozzák portékáikat a látogatók számára. (x)

Kapcsolódó cikkeink