Selejtalmából készült forralt bort kínál a finn Kesko
Új termékkel jelentkezik ősszel a finn Kesko: a Hyvis Glögi nevet viselő forralt bor minőség-ellenőrzésen átesett, de a szupermarketek standjaira már el nem jutó almából készül. A termékötlet a friss és fogyasztható, de kinézetük miatt kereskedelmi forgalomba hozatalra nem alkalmasnak ítélt gyümölcsöket, bogyókat és zöldségeket használó Hyvis juice gyártósorain merült fel. Az ötlet népszerűnek tűnik, hiszen a kereskedelmi lánc állítása szerint immár 9000 üvegnyit el is adtak előre. A Kesko az élelmiszer-hulladékban látja a klímaváltozás egyik legfontosabb okát, ezért mindent megtesz annak minimalizálásáért, például a szerves hulladékból biogáztermeléssel, vagy a megmaradt kenyérből sör és új kenyér előállításával.
A K-food üzletek 2020-ban rekord mértékben, 9%-kal csökkentették az élelmiszer-hulladék mennyiségét.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Élelmiszer-hulladékból megújuló gázt előállító szövetséghez csatlakozik a Danone
A Danone North America más nagyvállalatokhoz hasonlóan arra törekszik, hogy…
Tovább olvasom >Európában háromból két vásárló rendszeresen vesz sajátmárkás termékeket
Egy új jelentés szerint az európai fogyasztók 70%-a rendszeresen vásárol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >