RTD-koktélt dob piacra Jennifer Lopez
Jennifer Lopez hollywoodi színésznő, énekesnő és táncosnő Delola néven prémium minőségű, szeszesital-alapú, azonnal fogyasztható (RTD) koktélokat dobott piacra.
A Delola RTD-koktél gluténmentesek, alacsony kalóriatartalmúak és természetes növényi összetevőkkel készülnek.
JLo első cége, a „The House of Delola” kisebbségi befektetője és globális forgalmazója a Beam Suntory. A vállalat első terméke a Delola Spritz nevet viseli, és három változatban lesz kapható: a Bella Berry Spritz bogyós gyümölcsökből, hibiszkuszból és prémium vodkából készül; a Paloma Rosa Spritz grapefruitból, bodzavirágból és prémium tequilából, a L’Orange Spritz pedig narancsból, maracujából és prémium amaróból készül.
Lopez a bevezetésről szólva elmondta:
„Imádok szórakozni, lazítani és kikapcsolódni a barátaimmal, de soha nem találtam olyan italt, amelyik igazán megfelelő lett volna számomra. Kerestem valamit, amit élvezhetek, ami illik megfontolt életmódomhoz. Mivel nem találtam ilyet, úgy döntöttem, hogy megalkotom a Delolát.”
A „Delola” név Lopez „Lola” becenevéből származik, amely, mint a művész elmondta, játékos és gondtalan oldalát tükrözi, míg a koktélokat az egyik kedvenc helye, az olasz tengerpart ihlette.
A Delola fejlesztése 2020-ban kezdődött Ken Austinnal és Jenna Fagnannal, valamint menedzserével és üzleti partnerével, Benny Medinával, de később a 2021-ben a világ legjobb bártenderének választott Lynnette Marrero mixológust is bevonták a koktélok kidolgozásába.
Az RTD-koktélok kezdetben az Egyesült Államokban lesznek kaphatók, de a cég a következő években globális terjeszkedést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön…
Tovább olvasom >A fiatal bika és a vágóüsző termelői ára emelkedett
Az Amerikai Egyesült Államok agrárminisztériumának (USDA) adatai szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >PLMA: Tízből hat Z-generációs amerikai gyakran vásárol saját márkát
A spórolási szándék fiatalok körében is egyre jellemzőbb növekedésével egyidejűleg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre inkább az akciókra alapozzák a karácsonyt a magyarok
A tavalyi évhez hasonlóan idén is a tudatosság határozza meg…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én délig nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket és az ilyenkor megszokott nyitvatartást…
Tovább olvasom >Készülődés a SIRHA Budapest 2024-re
Az elmúlt évtized során a Közép-Kelet Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari…
Tovább olvasom >