RTD-koktélt dob piacra Jennifer Lopez
Jennifer Lopez hollywoodi színésznő, énekesnő és táncosnő Delola néven prémium minőségű, szeszesital-alapú, azonnal fogyasztható (RTD) koktélokat dobott piacra.
A Delola RTD-koktél gluténmentesek, alacsony kalóriatartalmúak és természetes növényi összetevőkkel készülnek.
JLo első cége, a „The House of Delola” kisebbségi befektetője és globális forgalmazója a Beam Suntory. A vállalat első terméke a Delola Spritz nevet viseli, és három változatban lesz kapható: a Bella Berry Spritz bogyós gyümölcsökből, hibiszkuszból és prémium vodkából készül; a Paloma Rosa Spritz grapefruitból, bodzavirágból és prémium tequilából, a L’Orange Spritz pedig narancsból, maracujából és prémium amaróból készül.
Lopez a bevezetésről szólva elmondta:
„Imádok szórakozni, lazítani és kikapcsolódni a barátaimmal, de soha nem találtam olyan italt, amelyik igazán megfelelő lett volna számomra. Kerestem valamit, amit élvezhetek, ami illik megfontolt életmódomhoz. Mivel nem találtam ilyet, úgy döntöttem, hogy megalkotom a Delolát.”
A „Delola” név Lopez „Lola” becenevéből származik, amely, mint a művész elmondta, játékos és gondtalan oldalát tükrözi, míg a koktélokat az egyik kedvenc helye, az olasz tengerpart ihlette.
A Delola fejlesztése 2020-ban kezdődött Ken Austinnal és Jenna Fagnannal, valamint menedzserével és üzleti partnerével, Benny Medinával, de később a 2021-ben a világ legjobb bártenderének választott Lynnette Marrero mixológust is bevonták a koktélok kidolgozásába.
Az RTD-koktélok kezdetben az Egyesült Államokban lesznek kaphatók, de a cég a következő években globális terjeszkedést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Bankrate: Háromból egy amerikai vásárló kevesebbet tervez idén az ünnepekre költeni
Egy friss jelentés szerint a magas kamatlábak és az infláció…
Tovább olvasom >Füstmentes nikotintasakokat gyártó új üzemet épít a Philip Morris az Egyesült Államokban
Az elkövetkező két évben 600 millió dollárt kíván beruházni a…
Tovább olvasom >IHL Group: az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők profitálhatnak a mesterséges intelligenciából, egyesek nagyobb mértékben, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >