RTD-koktélt dob piacra Jennifer Lopez

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 04. 10. 09:35

Jennifer Lopez hollywoodi színésznő, énekesnő és táncosnő Delola néven prémium minőségű, szeszesital-alapú, azonnal fogyasztható (RTD) koktélokat dobott piacra.

A Delola RTD-koktél gluténmentesek, alacsony kalóriatartalmúak és természetes növényi összetevőkkel készülnek.

JLo első cége, a „The House of Delola” kisebbségi befektetője és globális forgalmazója a Beam Suntory. A vállalat első terméke a Delola Spritz nevet viseli, és három változatban lesz kapható: a Bella Berry Spritz bogyós gyümölcsökből, hibiszkuszból és prémium vodkából készül; a Paloma Rosa Spritz grapefruitból, bodzavirágból és prémium tequilából, a L’Orange Spritz pedig narancsból, maracujából és prémium amaróból készül.

Lopez a bevezetésről szólva elmondta:

„Imádok szórakozni, lazítani és kikapcsolódni a barátaimmal, de soha nem találtam olyan italt, amelyik igazán megfelelő lett volna számomra. Kerestem valamit, amit élvezhetek, ami illik megfontolt életmódomhoz. Mivel nem találtam ilyet, úgy döntöttem, hogy megalkotom a Delolát.”

A „Delola” név Lopez „Lola” becenevéből származik, amely, mint a művész elmondta, játékos és gondtalan oldalát tükrözi, míg a koktélokat az egyik kedvenc helye, az olasz tengerpart ihlette.

A Delola fejlesztése 2020-ban kezdődött Ken Austinnal és Jenna Fagnannal, valamint menedzserével és üzleti partnerével, Benny Medinával, de később a 2021-ben a világ legjobb bártenderének választott Lynnette Marrero mixológust is bevonták a koktélok kidolgozásába.

Az RTD-koktélok kezdetben az Egyesült Államokban lesznek kaphatók, de a cég a következő években globális terjeszkedést tervez.

The Drinks Business

Kapcsolódó cikkeink