Tovább nő a német piac
Az előrejelzések alapján 2021-re a német élelmiszerpiac mintegy 259 milliárd eurót fog érni, a szektor évente 10,5%-kal nő. Az IGD elemzése alapján a fejlődés legnagyobb mozgatórugója a népességnövekedés, illetve a kereskedelmi cégek komoly befektetésekkel próbálják élénkíteni az egyes értékesítési csatornáikat.
Az online kereskedelem fog várhatóan a legdinamikusabban fejlődni, az elemzés alapján 244,4%-kal többen fognak elektronikusan élelmiszert vásárolni négy év múlva – hozzá kell tenni, hogy jelenleg nagyon kevesen használják ezt a csatornát, ezért érhető el ezen a területen látványos előretörés. A második helyen a kisboltok állnak, melyek forgalma 36,4%-kal fog nőni. A diszkontok 11,2%-os növekedéssel is képesek lesznek a megőrizni vezető szerepüket, a teljes piacból 89,3 millió euróval fogják kivenni a részüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >