Magazin: Az élelmiszeripar és a HoReCa régiós eseménye
A jövő év elején harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Sirha Budapest szakkiállítás a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban, mely legutóbb, 2016-ban 20 000 szakembert vonzott az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia területéről.
A szakkiállítást évről évre növekvő érdeklődés kíséri mind kiállítói, mind látogatói oldalról, a magas színvonalnak köszönhetően, melyet a szervezők biztosítanak a rendezvénynek. Ennek eredményeként 2017-ben két új szakmai szövetség, a Magyar Cukrásziparosok Országos Ipartestülete és a Magyar Pékszövetség is letette voksát a Sirha Budapest mellett, tovább emelve a rendezvény szakmai színvonalát.
A kiállítás sikerét mutatja, hogy 2018-ban először a kiállítói érdeklődés megfelelő kiszolgálása érdekében jövőre már két pavilonban várja a szakembereket. Az átalakulásnak köszönhetően megváltozik a kiállítás megközelítése is, belépésre kizárólag az F pavilonon keresztül lesz lehetőség.
A Sirha Budapest 2018. február 7. és 9. között újra rendkívül széles programkínálattal várja a szakmai érdeklődőket, melyek közül több világszínvonalú esemény is először kerül megrendezésre Magyarországon. Az érdeklődők a Sirha Budapest honlapján tudnak regisztrálni a részvételért.
A kiállítás szakmai partnere a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, kiemelt szakmai partnere a METRO Kereskedelmi Kft. és kiemelt médiatámogató a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminiszter: Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >