Magazin: Az élelmiszeripar és a HoReCa régiós eseménye
A jövő év elején harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Sirha Budapest szakkiállítás a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban, mely legutóbb, 2016-ban 20 000 szakembert vonzott az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia területéről.
A szakkiállítást évről évre növekvő érdeklődés kíséri mind kiállítói, mind látogatói oldalról, a magas színvonalnak köszönhetően, melyet a szervezők biztosítanak a rendezvénynek. Ennek eredményeként 2017-ben két új szakmai szövetség, a Magyar Cukrásziparosok Országos Ipartestülete és a Magyar Pékszövetség is letette voksát a Sirha Budapest mellett, tovább emelve a rendezvény szakmai színvonalát.
A kiállítás sikerét mutatja, hogy 2018-ban először a kiállítói érdeklődés megfelelő kiszolgálása érdekében jövőre már két pavilonban várja a szakembereket. Az átalakulásnak köszönhetően megváltozik a kiállítás megközelítése is, belépésre kizárólag az F pavilonon keresztül lesz lehetőség.
A Sirha Budapest 2018. február 7. és 9. között újra rendkívül széles programkínálattal várja a szakmai érdeklődőket, melyek közül több világszínvonalú esemény is először kerül megrendezésre Magyarországon. Az érdeklődők a Sirha Budapest honlapján tudnak regisztrálni a részvételért.
A kiállítás szakmai partnere a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, kiemelt szakmai partnere a METRO Kereskedelmi Kft. és kiemelt médiatámogató a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
KSH: az ipari termelés 5,2 százalékkal csökkent májusban
Májusban az ipari termelés volumene 5,2, munkanaphatástól megtisztítva 4,9 százalékkal…
Tovább olvasom >Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >Koktélkifestő
A koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és szörpök szó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >