Recesszió ide vagy oda, a Márton nap sikeres volt országszerte
Libalakoma és újbor – a recesszió ellenére sikeres volt a Márton nap országszerte.
A gazdasági válság a vendéglátósokat is elgondolkodtatta, így került Debrecenben a főtér helyett az egyik étteremnek az udvarára a Márton napi rendezvény, amire a tulajdonos már augusztusban lekötött 1 tonna libacombot.
Ma a legfontosabb programnak tartottuk, hogy bejöjjünk ide Debrecenbe és végignézve ezt a csodálatos listát, választottunk is, hogy mit fogunk enni
– nyilatkozta az ATV Híradónak Szegedi Zoltánné Pók Ibolya.
A Barabás Étterem tulajdonosa, Barabás Zoltán a Márton nappal kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy a szokásos libacomb hihetetlenül népszerű, emellett a töltött káposztát, a toros káposztát, a ludas kását, a libakolbászt, a zúzapörköltöt, a libamájat és a hagymás libamájat is sokan keresik.
Nemcsak Debrecenben, hanem Zalaegerszegen is tárt karokkal várták azokat, akik megünnepelték volna a Márton napot. A falumúzeumban a jeles naphoz kapcsolódó népi hagyományokat ismerhették meg az érdeklődők, és nem csak libát lehetett fogyasztani – írja az ATV.
Kapcsolódó cikkeink
AM: megvannak a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első eredményei
Az élelmiszerbiztonság és a fogyasztók védelme 2024 téli ünnepi időszakában…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >