Porított növényi alapú tojáshelyettesítőt fejleszt a Nestlé
Bejelentése szerint a Nestlé hűtés nélkül is elálló, növényi alapú fehérjekeveréket fejleszt a tojás helyettesítésére.
A szójaalapú alternatívából készült porított termék a tojással megegyező mennyiségű proteint tartalmaz, amely ugyanakkor telített zsírban és koleszterinben szegényebb.
A különböző ételekben, így rántottában, omlettben, de sütés során is felhasználható termék a mikrotápanyag-hiányok kezelése érdekében vassal is dúsított – közölte a Nestlé.
Torsten Pohl, a Nestlé élelmiszeripari termék- és technológiai központjának vezetője elmondta: „A tojás az egyik legszélesebb körben használt fehérjeforrás. Ezzel az egyedülálló megoldással egy megfizethető, nagy tápanyagtartalmú megoldásra törekszünk, amely a tojás alapú ételekben helyettesítheti a tojás egy részét”.
Malher márkanév alatt folyik jelenleg a tojáshelyettesítő tesztelése Közép-Amerika egyes üzleteiben, de az élelmiszeripari óriás a jövőben több latin-amerikai piacon is tervezi bevezetni a terméket.
A termék a Nestlé kutatás-fejlesztési szakértői munkájának eredménye a cég növényi alapú élelmiszer-alternatívák, például a Garden Gourmet márkanév alatt nemrégiben bevezetett vegán tojásalternatíva kifejlesztésében szerzett know-how-jára építve.
Lourdes Muñoz, a közép-amerikai régióért felelős vezető elmondta: „Azzal, hogy a tojás egy részét e hűtés nélkül is tárolható növényi alapú fehérjével helyettesítjük, nemcsak megfizethető, de a táplálkozásban sokoldalúan felhasználható fenntartható alternatívát is kínálunk”.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >