Magazin: Penny Market: munkatársak és a fejlesztések a középpontban a jövőben is
A Penny Market már 24 éve van jelen a hazai piacon, és mostanra 223 üzlettel várja országszerte a vásárlóit. Az üzletek mellett három logisztikai központban biztosít munkát több mint 4000 munkatársának.
A folyamatos fejlesztések jegyében, a vásárlói igények figyelembevételével folytatódnak az áruházak modernizálási folyamatai is, ahol az energiahatékonyságot és környezettudatosságot is folyamatosan szem előtt tartják, és tovább emelik a már megszokott magas minőségű vásárlási élményt.
Az áruházak modernizálása mellett a választék kialakítása során a jövőben is nagy hangsúlyt fektetnek a magyar gyártókkal, beszállítókkal való együttműködésre. A magyar beszállítókkal és gazdákkal folytatott folyamatos együttműködés eredményének elismeréseként a Penny Market a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj, legtöbb Magyar Termék védjegyes saját márkás terméket forgalmazó lánc különdíjának büszke tulajdonosa.
A Penny Market nagy hangsúlyt fektet a munkatársak jóllétére is, hisz a sikereiket közösen egy csapatként érik el. Kiemelten fontos, hogy munkatársaik számára megteremtsék a megfelelő környezetet, hangulatot és munkafeltételeket. A csapatok összeállításánál odafigyelnek arra, hogy munkatársaik megtalálják a számításaikat. Ehhez persze az szükséges, hogy már a belépés napjától jól megismerjék az új kollégák képességeit, személyiségét, és a potenciált, ami bennük rejlik. Ennek köszönhetően mára egy jól működő csapatot hoztak létre, és folyamatosan törekszenek az erős csapatszellem feltételeinek megteremtésére. Mindezek eredményeként a munkatársak hosszú távon is velük maradnak.
A Penny Market a vásárlókon és munkatársakon túl a jövőben is elkötelezett marad a környezete iránt, így hosszú évek óta társadalmilag felelős vállalatként támogat olyan kezdeményezéseket, ahol segítséget tud nyújtani arra rászoruló emberek számára. Az Együtt a Daganatos Gyermekekért alapítványon keresztül több hazai kórházba juttatott el tárgyi és pénzadományokat egyaránt. Rendszeres és folyamatos az együttműködés a Magyar Élelmiszer Bankkal is. Ezt a munkát a Penny Market a következő évben is folytatni fogja kiterjesztve együttműködését más szervezetekre is, így az idei évben az UNICEF Magyarországgal bővült a támogatott szervezetek köre. //
Kapcsolódó cikkeink
Jó falatok, meg ami velük jár
Az elmúlt másfél-két évben a vendéglátás átalakulásának lehettünk tanúi itthon…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Fesztivál eszem-iszom
Magyarország a fesztiválozás hazája; ünnep, tradíció, kultúra, étel-ital, rengeteg élmény…
Tovább olvasom >