Magazin: Penny Market: munkatársak és a fejlesztések a középpontban a jövőben is
A Penny Market már 24 éve van jelen a hazai piacon, és mostanra 223 üzlettel várja országszerte a vásárlóit. Az üzletek mellett három logisztikai központban biztosít munkát több mint 4000 munkatársának.
A folyamatos fejlesztések jegyében, a vásárlói igények figyelembevételével folytatódnak az áruházak modernizálási folyamatai is, ahol az energiahatékonyságot és környezettudatosságot is folyamatosan szem előtt tartják, és tovább emelik a már megszokott magas minőségű vásárlási élményt.
Az áruházak modernizálása mellett a választék kialakítása során a jövőben is nagy hangsúlyt fektetnek a magyar gyártókkal, beszállítókkal való együttműködésre. A magyar beszállítókkal és gazdákkal folytatott folyamatos együttműködés eredményének elismeréseként a Penny Market a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj, legtöbb Magyar Termék védjegyes saját márkás terméket forgalmazó lánc különdíjának büszke tulajdonosa.
A Penny Market nagy hangsúlyt fektet a munkatársak jóllétére is, hisz a sikereiket közösen egy csapatként érik el. Kiemelten fontos, hogy munkatársaik számára megteremtsék a megfelelő környezetet, hangulatot és munkafeltételeket. A csapatok összeállításánál odafigyelnek arra, hogy munkatársaik megtalálják a számításaikat. Ehhez persze az szükséges, hogy már a belépés napjától jól megismerjék az új kollégák képességeit, személyiségét, és a potenciált, ami bennük rejlik. Ennek köszönhetően mára egy jól működő csapatot hoztak létre, és folyamatosan törekszenek az erős csapatszellem feltételeinek megteremtésére. Mindezek eredményeként a munkatársak hosszú távon is velük maradnak.
A Penny Market a vásárlókon és munkatársakon túl a jövőben is elkötelezett marad a környezete iránt, így hosszú évek óta társadalmilag felelős vállalatként támogat olyan kezdeményezéseket, ahol segítséget tud nyújtani arra rászoruló emberek számára. Az Együtt a Daganatos Gyermekekért alapítványon keresztül több hazai kórházba juttatott el tárgyi és pénzadományokat egyaránt. Rendszeres és folyamatos az együttműködés a Magyar Élelmiszer Bankkal is. Ezt a munkát a Penny Market a következő évben is folytatni fogja kiterjesztve együttműködését más szervezetekre is, így az idei évben az UNICEF Magyarországgal bővült a támogatott szervezetek köre. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >