Utak a vevőhöz
Bárdos Dalma
marketingvezető
Békás Nagykereskedelem
Filozófiánk alapja a vevőközpontúság és a folyamatos innováció – hangsúlyozza Bárdos Dalma, a Békás Nagykereskedelmi Kft. marketingvezetője. – Célunk, hogy minden vásárlói és piaci igénynek tökéletesen meg tudjunk felelni, ezért fontosnak tartjuk a szakmai kiállításokon való részvételt – itthon a Sirha szakkiállításokon jelenünk meg.
Külföldi partnereinkkel is jó kapcsolatot ápolunk, így a Sirhán velük együtt várjuk a több száz meglévő vevőnket és a kínálatunk iránt érdeklődő új ügyfeleket is. Több külföldi terméket kizárólagosan forgalmazunk Magyarországon, így fontosnak tartjuk, hogy ezeket a termékeket minél szélesebb körben bemutassuk standunkon. Több külföldi terméknek vagyunk kizárólagos hazai forgalmazója; ezek a rendezvények remek lehetőséget biztosítanak arra, hogy az érdeklődők megismerjék az általunk forgalmazott termékeket, kipróbálják, megkóstolják azokat, megvitassák külföldi partnereinkkel és cégünk szakembereivel a szakma aktuális kérdéseit.
Februárban 200 m²-es standdal, több mint 10 beszállító partnerünkkel várjuk az érdeklődőket. 2018-os fagylalt-, cukrászati és pékipari újdonságainkat bemutatókkal is népszerűsítjük, erre a hétköznapokban nem mindig futja az időből. //
Kapcsolódó cikkeink
Pénztárgépmentes vendéglátó- és élelmiszerüzletek Budapesten
A 2018-as és 2020-as Sirha Budapest szakkiállításon építettük meg és…
Tovább olvasom >Jó volt a tavalyi év a nagykereskedőknek is
Nemcsak az előző számban bemutatott kiskereskedelmi láncok bővültek szép eredménnyel…
Tovább olvasom >Megoldáscsomagokat kínálnak
A Sirha 2018 szakkiállítás egyik – elhelyezésében is – központi szereplője a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >