Utak a vevőhöz
Bárdos Dalma
marketingvezető
Békás Nagykereskedelem
Filozófiánk alapja a vevőközpontúság és a folyamatos innováció – hangsúlyozza Bárdos Dalma, a Békás Nagykereskedelmi Kft. marketingvezetője. – Célunk, hogy minden vásárlói és piaci igénynek tökéletesen meg tudjunk felelni, ezért fontosnak tartjuk a szakmai kiállításokon való részvételt – itthon a Sirha szakkiállításokon jelenünk meg.
Külföldi partnereinkkel is jó kapcsolatot ápolunk, így a Sirhán velük együtt várjuk a több száz meglévő vevőnket és a kínálatunk iránt érdeklődő új ügyfeleket is. Több külföldi terméket kizárólagosan forgalmazunk Magyarországon, így fontosnak tartjuk, hogy ezeket a termékeket minél szélesebb körben bemutassuk standunkon. Több külföldi terméknek vagyunk kizárólagos hazai forgalmazója; ezek a rendezvények remek lehetőséget biztosítanak arra, hogy az érdeklődők megismerjék az általunk forgalmazott termékeket, kipróbálják, megkóstolják azokat, megvitassák külföldi partnereinkkel és cégünk szakembereivel a szakma aktuális kérdéseit.
Februárban 200 m²-es standdal, több mint 10 beszállító partnerünkkel várjuk az érdeklődőket. 2018-os fagylalt-, cukrászati és pékipari újdonságainkat bemutatókkal is népszerűsítjük, erre a hétköznapokban nem mindig futja az időből. //
Kapcsolódó cikkeink
Pénztárgépmentes vendéglátó- és élelmiszerüzletek Budapesten
A 2018-as és 2020-as Sirha Budapest szakkiállításon építettük meg és…
Tovább olvasom >Jó volt a tavalyi év a nagykereskedőknek is
Nemcsak az előző számban bemutatott kiskereskedelmi láncok bővültek szép eredménnyel…
Tovább olvasom >Megoldáscsomagokat kínálnak
A Sirha 2018 szakkiállítás egyik – elhelyezésében is – központi szereplője a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >