Utak a vevőhöz

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 02. 27. 11:02


Bárdos Dalma
marketingvezető
Békás Nagykereskedelem

Filozófiánk alapja a vevőközpontúság és a folyamatos innováció – hangsúlyozza Bárdos Dalma, a Békás Nagykereskedelmi Kft. marketingvezetője. – Célunk, hogy minden vásárlói és piaci igénynek tökéletesen meg tudjunk felelni, ezért fontosnak tartjuk a szakmai kiállításokon való részvételt – itthon a Sirha szakkiállításokon jelenünk meg.

Külföldi partnereinkkel is jó kapcsolatot ápolunk, így a Sirhán velük együtt várjuk a több száz meglévő vevőnket és a kínálatunk iránt érdeklődő új ügyfeleket is. Több külföldi terméket kizárólagosan forgalmazunk Magyarországon, így fontosnak tartjuk, hogy ezeket a termékeket minél szélesebb körben bemutassuk standunkon. Több külföldi terméknek vagyunk kizárólagos hazai forgalmazója; ezek a rendezvények remek lehetőséget biztosítanak arra, hogy az érdeklődők megismerjék az általunk forgalmazott termékeket, kipróbálják, megkóstolják azokat, megvitassák külföldi partnereinkkel és cégünk szakembereivel a szakma aktuális kérdéseit.

Februárban 200 m²-es standdal, több mint 10 beszállító partnerünkkel várjuk az érdeklődőket. 2018-os fagylalt-, cukrászati és pékipari újdonságainkat bemutatókkal is népszerűsítjük, erre a hétköznapokban nem mindig futja az időből. //

Kapcsolódó cikkeink