Tovább robog a Spar Austria

Tovább robog a Spar Austria

Osztrák sajtóértesülések szerint a kereskedelmi vállalat jövőre 500 millió eurót költ fejlesztésekre. Az összeg felét a hazai piacon költené el a cég, a többit külföldi (horvát, cseh, magyar, olasz és...

Tovább olvasom

Megkezdődhet a földalapú támogatások kifizetése

Az agrárkamara 202 szaktanácsadója és a falugazdászok segítségével sikerült alig két hét alatt tisztázni annak a több mint 37 ezer kérdéses ügynek a nagy részét, melyeknél kétely merült fel a...

Tovább olvasom

A fogyasztást leginkább az életstílus határozza meg

A GfK Hungária és a TÁRKI Társadalomkutatási Intézet közös kutatásában a fogyasztói szegmentáció új modelljét mutatja be. A kutatók nyolc jellegzetes csoportot találtak. A tanulmányban bemutatott fogyasztói szegmentációs modell a...

Tovább olvasom

Marché éttermek a Mol-csoporthoz tartozó Tifon kutakon

Az új Marché® éttermek a turisták által leginkább használt Zágráb-Split, valamint Zágráb-Rijeka közötti legforgalmasabb utak mentén található Tifon töltőállomásokon nyílnak. A megállapodás a MOL-csoport és a Marché International együttműködésének folytatása,...

Tovább olvasom

Kivonulna Nagy-Britanniából a Tchibo

A Financial Times Deutschland információ szerint a német kereskedelmi vállalat bezárná angliai üzleteit. A név nélkül nyilatkozó munkatárs szerint Nagy-Britanniában drasztikusan visszaesett a kereslet. A Tchibo szóvivője szerint a cég...

Tovább olvasom

További forgalomcsökkenésre számít Starbucks

A kávézólánc vezetése úgy véli, hogy a 2009 szeptemberében végződő üzleti évében a vállalat azonos üzletekre számított bevétele elmarad az ideitől. Seattle-i Starbucks vállalatvezetői egy novemberi sajtókonferencián többféle lehetséges forgatókönyvet...

Tovább olvasom

Megnyílt a Signexpo-Digitalexpo közös kiállítás

A reklámdekorációs ipar, illetve a digitális képalkotási ipar szakvására szombatig látogatható a budapesti Syma-csarnokban. A naponta 10-18 között nyitva tartó rendezvényen 83 kiállító, köztük több külföldi vállalkozás standja kereshető fel,...

Tovább olvasom

Újabb Accor brand Budapesten

A Blaha Lujza téri Mercure Budapest Nemzeti teljes átalakítás után jövőre művészetpártoló tematikájú MGallery házként nyitja meg újra kapuit. Nemsokára érkezik az Adagio márka is. A Budapesti Gazdasági Főiskola és...

Tovább olvasom

Válsággal számol a húságazat

A feldolgozók az év közepe óta emelkedő felvásárlási árakat nyögik, míg a termelők szerint drága a takarmány, az energia, a munkabér, túl nagy az import aránya. A gazdasági válság miatt...

Tovább olvasom

Újabb elismerés a Kométának

A jövőben a kaposvári cég hét terméke viselheti a Kiváló Magyar Élelmiszer címet. A Kométa termékek kiemelkedő minőségét bizonyítja, hogy a cég képviselője az idei Foodapest kiállításon átvehette a „Kiváló...

Tovább olvasom

Lendületben a McCafé

A negatív gazdasági hatások ellenére 2008-ban 20% százalékkal nőtt az országszerte már több, mint 25 egységből álló McCafé hálózat forgalma.  A McDonald’s kávézóláncában az elmúlt 10 hónapban 2,2 millió vendéget...

Tovább olvasom

NCR önkiszolgáló pénztárak Magyarországon

Az NCR SelfServ Checkout javítja a kiskereskedelmi egységek hatékonyságát és segít a vásárlóknak a gyorsabb és kényelmesebb fizetésben. A 2008-ban először csak az Egyesült Államokban, Egyesült Királyságban és az eurozóna...

Tovább olvasom

Téli meglepetések a Nespresso-tól

Az Aeroccino+ tejhabosító segítségével már nemcsak forró, hanem hideg tejhab készíthető. Mindemellett három új íz is vár az ínyencekre: kristálygyömbér, karamell és mandarin kényezteti a kávérajongókat. A Nespresso Essenza és...

Tovább olvasom

Hidegben is kényeztet a NESTEA új téli teája

A NESTEA havas szilva, a természetes fekete tea és a szilva kellemes ízvilágát vegyíti a szegfűszeg és a méz aromájával. A NESTEA Snowy Plum finom, fűszeres íze miatt az otthon...

Tovább olvasom

Kevesebbet költünk

A KSH adatai szerint a kiskereskedelmi forgalom volumene – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2008. szeptemberben 1,6%-kal, az első kilenc hónapban 2,0%-kal maradt el az előző év azonos időszakától....

Tovább olvasom

Növekedni tudott a Heinz

Idei második üzleti negyedévében 5,8%-os organikus forgalom bővülésről számolt be az amerikai élelmiszeripari vállalat. A növekedés motorja a cég 15 top márkája volt, ezek organikus bővülése elérte a 8,5%-ot. A...

Tovább olvasom

Két franciaországi gyárat zár be a Henkel

A német vegyipari konszern helyi leányvállalata tegnap bejelentette, hogy lehúzzák a rolót a cég Cosnes-Sur-Loire-i és Chalons-en-Champagne-i üzemeiben. A szakszervezetek információk szerint 251 embert bocsátanak el. A nagyobbik francia gyárból...

Tovább olvasom

Folytatja oroszországi terjeszkedését a Subway

A gyorsétteremlánc év végéig további 13 új egységet nyit az országban, ezzel a hálózat orosz üzleteinek száma eléri a 61-t. Egy konferencián Gennady Kochetkov, a Subway oroszországi vezetője azt nyilatkozta,...

Tovább olvasom

Felelősségteljes alkoholfogyasztásra buzdít a Heineken

Interaktív kampányt indít a Heineken márka a felelősségteljes alkoholfogyasztás jegyében. A Magyarországon 2008. november 14-én indult nemzetközi kampány az „Ismerd fel a jeleket!” („Know the signs”) nevet viseli. A kampány...

Tovább olvasom

Érmeket nyert a Törley a Effervescents du Monde pezsgőversenyen

24 ország 418 mintája közül négy magyar pezsgő nyert ezüstérmet, ebből hármat a Törley termékei kaptak. Idén november 13-án és 14-én, 7. alkalommal került megrendezésre a nemzetközi Effervescents du Monde...

Tovább olvasom

Szamos cukrászda nyílt Esztergomban

Itt látható az Esztergomi Bazilika marcipánból készült 1:200 arányú makettje, amit 250 munkaóra alatt, 58 kilogramm marcipán felhasználásával készített el Kimmelné Izsák Tünde . A Vörösmarty utcai találkozóhely 1841 óta...

Tovább olvasom

Megduplázódott a MasterCard PayPass eszközök használata

2008 harmadik negyedévének végéig a MasterCard érintés nélküli fizetési szolgáltatását, a PayPass™-t a kártyabirtokosok összesen 44 millió kártyán és eszközön használták mintegy 135 000 kereskedői elfogadóhelyen világszerte. Jelenleg 25 országban...

Tovább olvasom

Kedvezményes gázszerződést a Tesconál

Magyarország első szabadon választható lakossági gázszolgáltatója, a gas.hu és a Tesco-Global Áruházak Zrt. közös értékesítési akciót tart, 2009. február 28-ig. A Tesco november 13-tól folyamatosan – a magyarországi üzletláncok közül...

Tovább olvasom

A nemzetközi söripar a Brau-Beviale-n adott randevút egymásnak

November 12-14 között a nürnbergi vásárcsarnokban gyűlt össze a világ italgyártásának színe java. A mintegy 1400 kiállító csaknem fele külföldről érkezett Németországba. A kilenc kiállítási csarnokban szeparáltan mutatkoztak be az...

Tovább olvasom

Innovációs versenyt hirdet a Henkel felsőoktatási intézményeknek

Tavaly hat európai ország főiskoláinak, egyetemeinek részvételével zajlott a Henkel Innovation Challenge játék, idén már 11 országban – köztük Magyarországon is – meghirdetik az eseményt. A játék mottója: „Take a...

Tovább olvasom

Gösser Bock – újdonság a barna sörök kedvelőinek

Új termékkel jelentkezik a Magyarországon is méltán népszerű sörmárka, a Gösser: a november második felétől kereskedelmi forgalomba kerülő Gösser Bock prémium minőségű, kifinomult barna sör. A Magyarországon több mint 15...

Tovább olvasom

Kijózanító tanulmány a hazai agrárhelyzetről

A Magyar Agrárkamara és az Agrárgazdasági Kutató Intézet jelentése szerint gyenge versenyképesség, piac- és térvesztés, csökkenő termelés, minimális innováció, hektikus jövedelmezőség jellemzi az ágazatot. A Magyar Agrárkamara (MAK) elnöksége reformokat...

Tovább olvasom

WorldStar díjat nyert a Hungerit

A rangos WorldStar csomagolási díjat a Valdor márkanév alatt forgalmazott, darabolt baromfi termékeinek Darfresh® csomagolásáért kapta a cég. A Hungerit 2007 vége óta alkalmazza a Sealed Air jól ismert Darfresh®...

Tovább olvasom

Drasztikusan romlik a fizetési morál

Az öt évvel ezelőtti 35 nap helyett ma már áltagosan 165 nap a tényleges fizetési idő a hazai cégek esetében – áll a Coface csoport felmérésében. Dercze Zoltán a társaság...

Tovább olvasom

Ünnepi játékkínálat Tesco-nál

A legújabb katalógus a család valamennyi tagja számára kínál válogatott termékeket, és az ünnepek közeledtével számos ajándékcsomagot, valamint meglepetés ötletet. A Tesco célul tűzte ki, hogy országszerte hiper- és szupermarketjei...

Tovább olvasom
Oldal