Csökken a fogyasztói bizalom és a vásárlási hajlandóság

Csökken a fogyasztói bizalom és a vásárlási hajlandóság

A rövid távú várakozások tekintetében nagyon pesszimisták a fogyasztók. Ez derül ki a GfK Hungária és a Corvinus Egyetem legfrissebb, közösen készített negyedéves felméréséből.A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem...

Tovább olvasom

Európai Nielsen-körkép XIII. – Infláció felett bővült a szlovák és a cseh piac

Mind Csehországban, mind Szlovákiában az infláció feletti mértékben nőtt az FMCG kiskereskedelmi forgalma tavaly. A cseheknél a legnagyobb forgalmú kereskedelmi vállalatok rangsorának élén a Lidl- és Kaufland-láncokat tulajdonló Schwarz-csoport áll,...

Tovább olvasom

Dinamikus délnyugat, lassuló északkelet

A hazai régiók közül az élelmiszer-kiskereskedelmi forgalom fejlődése délnyugaton mutatja a legkedvezőbb képet, a Nielsen adatai szerint. A negatív véglet északkelet. Az adatokból úgy tűnik, hogy az ország kettészakadóban van.Délnyugaton...

Tovább olvasom

Mit is kívánjak 2009-re?

Az év vége és eleje a jókívánságok jegyében telt, s talán még telik. Emlékezünk gondjainkra, bajainkra, reménykedünk abban, hogy dolgaink jobbra fordulnak. Kicsit sajnáljuk magunkat, mert egy évvel ismét öregebbek...

Tovább olvasom

A bolt szíve: a csemegepult

A klasszikus közgazdaságtan szerint a vásárlás fő motívuma a legkedvezőbb érték, vagyis a legjobb minőség-ár kombináció megtalálása. Ez a megtalálás ma már nem olyan egyszerű, mert a világ sem klasszikus...

Tovább olvasom

Displayek: legyártástól a visszajelzésig

Új cikksorozatot indítottunk az Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkon belül annak érdekében, hogy egy-egy termékaktivitás során a gyártó, forgalmazó marketingosztálya, a megbízott ügynökség és/vagy eladáshelyieszköz-gyártó, valamint a kereskedelmi egység közötti együttműködés...

Tovább olvasom

A tanulság…

…hogy nem lehetünk polihisztorok. Nem szólhatunk mindenkihez, mondandónkat strukturáltan, látványosan kell elhelyeznünk, hiszen mindössze 3 másodpercünk van tájékoztatni, elkápráztatni, meghökkenteni. Termékünket segítheti a márkaismertség, a jó kommunikáció, promóciók, de az...

Tovább olvasom

SICO óvszercsalád

A németországi óvszergyártó cég SICO márkanevű termékcsaládja 8-féle terméket kínál vásárlóinak, 3 és 12 db-os kiszerelésben. Új termékcsalád, német minőség megfizethető áron. Gyűjtőcsomagolás: 24, illetve 12 db/gyűjtő. A termékek élénk...

Tovább olvasom

Bonbonita Dark Selection

Kézzel készült, különleges trüffelkrémekkel töltött étcsokoládés pralinéválogatás a hagyományok nyomán. Eggnog-espresso trüffel, diós trüffel, piña colada trüffel és meggyes marcipánkrémmel töltött étcsokoládé desszertek különleges válogatása. Bevezetés hónapja: 2008. szeptember. Bevezetési...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Nemzetközi desszert-különlegességek

Dr. Oetker Karamell krém, Dr. Oetker Mousse Csokoládés habkrém, Dr. Oetker Tiramisu krém (104 g, 92 g, 96 g). Különleges prémium desszertek, amelyek mostantól pillanatok alatt az otthonokban is felidézik...

Tovább olvasom

Kométa Prágai sonka

A Prágai sonka füstölt-főtt sonkakülönlegesség, amelynek mérete, enyhén füstölt hússzíne és a tetején a vékony zsírréteg egyedi megjelenést biztosít. Az egyenként válogatott sertéscomb színhúsokat lágyan megfüstölik. Vékonyan szeletelve az igazi....

Tovább olvasom

Kis tejes

Elevenítsük fel nagymamáink házi készítésű joghurtjainak ízélményét. A Kis tejes joghurtok készítése során nemcsak az egészségtudatos emberekre, hanem az igazi ínyencekre is gondoltunk. A Kis tejes joghurtok nemcsak egészségesek, hanem...

Tovább olvasom

Helia-D Fruit Selection

A Helia-D Fruit Selection termékcsalád két új tagja, a Helia-D Fruit Selection Maxima testápoló száraz és extra száraz bőrre. A licsi gyümölcs természetes antioxidánsokban gazdag növényi kivonatának segítségével a bőr...

Tovább olvasom

Hírös Kecskeméti termékcsalád

A Zwack Kecskeméti Pálinka Manufaktúrában 2008. év végén érkezett el arra az idő, hogy az eredetvédett kecskeméti barackpálinka a régi designelemeket megtartva, kissé alacsonyabb alkoholfokkal, új csomagolásban ismét bevezetésre kerüljön,...

Tovább olvasom

Spotless Színfogó & OXI Folteltávolító tasak 2in1 (10 db)

Az új, innovatív Spotless Színfogó & OXI Folteltávolító tasak egy különleges termékfejlesztés eredménye, mely a Spotless Színfogó kendő sikerén alapszik, amely a nyugat-európai piacokon óriási áttörést ért el. Ez az...

Tovább olvasom

SOLE Gustoso vajkrémek 200 g, 3 ízben

A SOLE Gustoso vajkrémek korszerű technológiával gyártott termékek. Speciális kolloid szerkezetéből eredően a hagyományos vajtól eltérő, különleges élettani hatása van. A nagyon ízletes vajkrémek most új 200 g-os kiszerelésben készülnek...

Tovább olvasom

Rexona Fine Fragrance Collection

A Rexona három új variánsa, a Shiny, a Sexy és a Happy a parfümök világát idézi. Mindemellett egész napos védelmet nyújt az izzadás ellen. Trade up: út a prémium árszegmens...

Tovább olvasom

Rexona Skin Care termékcsalád

A Rexona két új változata, a Calming és a Nutritive hatékony védelmet nyújt az izzadság ellen, miközben nem irritálja a bőrt, ezért kiváló az érzékeny bőrűek számára is. Kiszerelés: Deo...

Tovább olvasom

Rexona Men Invisible Ice

Friss és férfias illatával egész napos védelmet nyújt az izzadság ellen, és az új technológiával kifejlesztett hatóanyagok segítségével minimalizálja a fehér foltok megjelenését mind a testen, mind a ruhán. Deo...

Tovább olvasom

Kinder Hűtött Finomságok

A Kinder Hűtött Finomságok promóciós reklámfilmje a lényegre tör: bemutatja, hogy minden csomagolás érték, hiszen ajándékokra váltható. A filmben az adott játékperiódus főnyereménye, az egymillió forintos lakberendezési utalványt jelképező kanapé...

Tovább olvasom

Kis tejes

A Kis tejes termékcsalád Magyarországra érkezett! Ezért Kistehén, mint a Kis tejes barátja bemutatja neki az országot a saját stílusában, a saját nézőpontjából. Egészen addig, amíg már nem bírja tovább...

Tovább olvasom

CIES-konferencia: Globálisan nagyok, országosan kicsik

A nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelem egyik kiemelkedő konferenciáját tartották Budapesten, novemberben. A mindegyik földrészt képviselő 200 főnyi hallgatóság, közöttük húsz magyar, globális áttekintést kapott a marketing trendjeiről. Latin-amerikai, ázsiai, USA-beli tapasztalatok mellett...

Tovább olvasom

Ki kicsoda?

Ki kicsoda?Peter Linzbach Az Otto-csoportnál töltött hosszabb időszak után, tizenegy éve csatlakozott a Metróhoz, mint a Cash & Carry szektor beszerzési igazgatója, majd ügyvezető igazgató lett. Következő beosztása a Metro...

Tovább olvasom

CIES-csúcstalálkozó New Yorkban

A szokásos évi nagy konferenciát a CIES a Waldorf Astoria szállodában rendezi június 17-től 19-ig. A következő vállalatok első számú vezetői tartanak előadást: Delhaize-csoport, Kellogg, Kraft Foods, L’Oreal, Nielsen, Pepsico,...

Tovább olvasom

CBA, Metro, nagycsarnok, Tesco

Boltlátogatáson vett részt a konferenciára érkezettek többsége az első napot megelőző délután. Bevezetésként a magyar élelmiszer-kiskereskedelmet Kiss Bíborka, a Nielsen kereskedelmi kapcsolatok osztályvezetője mutatta be. Utána két buszra való utas...

Tovább olvasom

Berlini kongresszus: Amikor üvölt a szél

„Most vált különösen fontossá az árak átgondolt, világosan meghatározott menedzselése.” „Minél inkább áttekinthetetlen a világunk, annál jobban rá vagyunk utalva fogyasztóink bizalmára.” „A 2008-as év a pénzügyi válság nélkül sem...

Tovább olvasom

Konszolidáció és terjeszkedés között

Több mint ezren vettek részt a Német Kiskereskedelmi Szövetség kongresszusán, Berlinben, novemberben. Mottója: „Konszolidáció és terjeszkedés között: új kihívások a kereskedelem és az ipar számára”. Két nap alatt a plénumon...

Tovább olvasom

München egyelőre nem versenytársa az amszterdami PLMA-nak

A PLMA (Private Label Manufacturers Association) a saját márkát gyártó cégek szövetsége. Minden évben szakkiállításokon ad lehetőséget a gyártóknak, hogy bekerülhessenek a kereskedelmi láncokba. A legismertebb az amszterdami PLMA, amelynek...

Tovább olvasom

„World of Private Label”

Az amszterdami kiállítás a saját márkás termékek legnagyobb seregszemléje, ami 22 éve került először megrendezésre „World of Private Label” szlogennel. Itt lehetőség van nagy nevek mellett szerepelni, megmutatkozni. A kiállított...

Tovább olvasom

Rendezvények trade marketinges szemszögből

Rendezvényekről egy kiemelkedő rendezvényen aktuális igazán beszélni, gondolták a Trade Marketing Klub alapítói, ezért adták az IFE Foodapest kiállításon, november közepén megrendezett kihelyezett klubestnek „A marketinges, trade marketinges mint rendezvényszervező”...

Tovább olvasom
Oldal