Lágy, kemény vagy tükörgyertya – A nap képe

Lágy, kemény vagy tükörgyertya – A nap képe

A St. Louis-i (Missouri, USA) Collin Garrity Studio kézzel készült vacsoraasztali gyertyája meglepő, de kellemes ötlet.  ...

Tovább olvasom

Lepke, lepke, szállj a… – A nap videója

Egy igazán étvágygerjesztő rovar a tálon!...

Tovább olvasom

A nap mondása

...

Tovább olvasom

A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás

A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer milliárd dollárt – figyelmeztet a Mastercard. A támadások komplexebbé, gyorsabbá és célzottabbá váltak, miközben a védekezés ritkán tart lépést. A...

Tovább olvasom

GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása

A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett – felmérése szerint júniusban a fogyasztók kissé pesszimistábbak lettek májushoz képest, de az üzleti szektor valamivel derűlátóbban tekint a közeljövőre. Így...

Tovább olvasom

Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye

Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend szeptember 11–12. között rendezi meg a HackTheMall: a Westend élmény nevű kihívást, ahol csapatok versenyeznek egymással, hogy a technológia és...

Tovább olvasom

Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők

Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh nyaralóvásárlók körében – egészen mostanáig. A jelentős drágulás és az emelkedő megélhetési költségek miatt egyre kevesebben keresnek itt ingatlant. Helyette...

Tovább olvasom

Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok

 A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és pénzügyi kiadásokat is jelent a családoknak. A REGIO JÁTÉK legújabb felmérése alapján a kisgyermekes családok többsége jelentős összegeket fordít a...

Tovább olvasom

Tojásválság küszöbén állunk?

Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a magyar vásárlók sem ússzák meg a drágulást – mutat rá az Agroinform. A tojás árának emelkedése globális jelenség: az Egyesült...

Tovább olvasom

Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca

 Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A kollaboráció a Wolt egyre több tagot...

Tovább olvasom

K&H: anyagi biztonság? nagyon vegyes a kép

A középkorú magyarok 26 százaléka rendelkezik 589 ezer forintos jövedelemmel, ez a pénz elég a gond nélküli megélhetéshez, de takarékoskodásra nem futja belőle – egyebek mellett ez derül ki a...

Tovább olvasom

Meginduló piac, változó fogyasztói térképen

A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de az árérzékenység, a bolti preferenciák és a márkaválasztás logikája megváltozott. Az áprilisi Trade Marketing Klub keretein belül Holczinger-Zay Krisztina, az...

Tovább olvasom

Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból

Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban a Tesco áruházaiban. Főleg Budapesten és észak-nyugaton fogy a fagyi, a legtöbbet a pálcikás, tölcséres kiszerelésekből választják a vásárlók és...

Tovább olvasom

Sokba kerülhet a külföldi készpénzfelvétel

Egy 90 ezer forintos külföldi pénzfelvétel díja elérheti a 6 ezer forintot is – a hazai bankok között óriási a különbség, de a fintech szolgáltatók és bizonyos banki kártyák is...

Tovább olvasom

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról, és mindenben együttműködik a hatóságokkal – közölte a Wizz Air Magyarország, reagálva Budapest Főváros Kormányhivatalának eljárására. A légitársasággal szemben azt...

Tovább olvasom

Versenyhivatali eljárás indult a Decathlon magyarországi cége ellen

A GVH szerint megtévesztő árak, valótlan akciók és félrevezető készletinformációk szerepelnek a sportáruházlánc kínálatában. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Tízpróba Magyarország Kft.-vel, a Decathlon hazai üzemeltetőjével szemben....

Tovább olvasom

Zöldedukáció – Miért fontos? Hol tartunk most?​

Amint Czippán Katalin a Tiszta Út Alapítvány kuratóriumának elnöke, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Környezeti Fenntarthatósági Intézetének tanácsadója fogalmazott, az edukáció szó lefedi azokat a szándékos, tudatos cselekvéseket, amelyekkel mások gondolkodását,...

Tovább olvasom

A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai

A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett: a hüvelyesek fogyasztását ösztönző kezdeményezés ezúttal az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskolában mutatta be a növényi táplálkozás lehetőségeit a diákoknak. A...

Tovább olvasom

Újra magyar tulajdonba került a legendás Budapest Marriott Hotel

Többkörös, nemzetközi tender után a BDPST Group és a Gránit Alapkezelő szakmai konzorciuma vásárolta meg a Duna-parti szállodát. A hotel továbbra is a Marriott International üzemeltetésében működik. Jelentős tranzakcióval zárult...

Tovább olvasom

Negyedével csökkentek tavaly a közvetlen külföldi beruházások Közép-, Kelet- és Délkelet Európában

Negyedével csökkentek tavaly a közvetlen külföldi befektetések Közép-, Kelet- és Délkelet-Európában a bécsi wiiw gazdaságkutató intézet frissen közzétett tanulmánya szerint. Néhány országban viszont, közöttük Magyarországon, növekedés volt tapasztalható. A közvetlen...

Tovább olvasom

Ismét meghirdeti a nagyvállalati-startup programját a NAK

A kormányzat célja, hogy a GDP 13 százalékát előállító turizmus lendületét és versenyképességét hosszú távon tovább erősítse, és az ágazatban tevékenykedő vállalkozások terheit csökkentse. A turizmus meghatározó szegmensét jelentő hazai...

Tovább olvasom

NGM: újabb intézkedések a hazai gyógyfürdők megerősítése érdekében – érdemben csökkennek az ágazat terhei

A kormányzat célja, hogy a GDP 13 százalékát előállító turizmus lendületét és versenyképességét hosszú távon tovább erősítse, és az ágazatban tevékenykedő vállalkozások terheit csökkentse. A turizmus meghatározó szegmensét jelentő hazai...

Tovább olvasom

Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon

A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg másfélmillió ilyen készülék van használatban, de a következő öt évben akár közel egymillióval is növekedhet a lakossági légkondik állománya. Az...

Tovább olvasom

Kevés a víz a Balatonban és a nagy folyókban, de nincs ok pánikra

A Balaton, a Velencei-tó, a Duna és a Tisza vízszintje is alacsonyabb a szokásosnál, de az Országos Vízügyi Főigazgatóság szerint egyelőre nem kell komolyabb következményektől tartani – az idei száraz...

Tovább olvasom

Farmer-Expo: az idén csak Debrecenben lesz tenyészállat-bemutató

A 34. Farmer-Expo Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakkiállítást augusztus 28-30. között rendezik meg Debrecenben, ez lesz az egyetlen olyan magyarországi agrárexpó az idén, ahol tenyészállat-bemutatót is tartanak – jelentette be...

Tovább olvasom

Éves közgyűlés

Májusban került megrendezésre az MVI éves közgyűlése a pesti Vigadóban működő VígVarjú étteremben, ahol a résztvevők egyhangúlag elfogadták a 2024. évi elnöki és pénzügyi beszámolót, valamint a 2025. évi költségvetési és cselekvési tervet. A cikk a...

Tovább olvasom

Elindult a 7. Art is Business Díj pályázati időszaka

2025-ben hetedik alkalommal pályázhatnak az értékalapú együttműködésekben érdekelt kulturális és vállalati szereplők az Art is Business Díj különböző kategóriáiban. Az Európában is egyedülálló díjat 2019 óta olyan magánszemélyek, üzleti és...

Tovább olvasom

Nyilvános konzultációt indít az Európai Bizottság az uniós állatjóléti jogszabályok korszerűsítéséről

A mezőgazdasági termelés céljából tartott állatok jólétére vonatkozó uniós szabályozás hatásvizsgálatáról várja az állampolgárok véleményét az Európai Bizottság. Az előírások felülvizsgálatával az unió célja a haszonállatok jólétének javítása, a szabályozások...

Tovább olvasom

65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában

A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy kielégítse az egyre növekvő keresletet az International Delight, STōK Cold Brew és további kávé- és tejszínmárkái iránt. A 77 éves...

Tovább olvasom

Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül

A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi média alapú vásárlás, derül ki a Yougov és a Coupons.de közös, 2007 főt megkérdező reprezentatív felméréséből. A 18–44 év közötti...

Tovább olvasom
Oldal