Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”

Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”

Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor, a HR-szolgáltatásokat kínáló és számos munkaerőpiaci felmérést is végző Randstad Magyarország–Csehország–Románia ügyvezető igazgatója, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett a Trade magazin...

Tovább olvasom

A biogáz jövője a mi jövőnk is

Az Európai unió 10-szeresére akarja emelni a térség biogáz termelését és felhasználását 2030-ig, ami Magyarország számára is esélyt és lehetőséget tartogat. A biogáz a hazai energiamixben jelenleg 0,9%-ot képvisel, ami...

Tovább olvasom

Két mozgalom, egy cél

A globális vegán mozgalom leghatásosabb médiumává mára kétségkívül az évente ismétlődő vegán január projekt vált, amely felé a kapcsolódni kívánó élelmiszergyártó és kereskedő cégek is megtették az első lépéseket. A...

Tovább olvasom

Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm

A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az árakba, a digitális szolgáltatásokba, a fenntarthatóságba, az üzlethálózatba és a munkatársak fejlesztésébe....

Tovább olvasom

Nagymértékben emelkedik az élő marha termelői ára

Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024 január–októberében a szarvasmarha vágása élősúlyban kifejezve 6,8 százalékkal maradt el a 2023. január–októberi mennyiségtől. Az összes vágás kétharmadát adó tehenek vágása 18 százalékkal,...

Tovább olvasom

Helyi gyártással és exporttal növelné piaci részesedését a Haleon Pakistan

A Haleon Pakistan 2025 első negyedévében tervezi elindítani a Centrum multivitamin gyártását és forgalmazását Pakisztánban – közölte Farhan Muhammad Haroon vezérigazgató a Reuters-nek adott interjúban. A vállalat célja, hogy növelje...

Tovább olvasom

Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose

Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership a Caffé Nero lánccal és Egyesült Királyság-szerte kávézókat nyit üzleteiben. December elején öt Waitrose üzletben nyílt Caffé Nero kávézó, ahol...

Tovább olvasom

A nyerstej termelői ára tovább emelkedett

A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2024 októberében Új-Zélandon 31 százalékkal, az USA-ban és az Európai Unióban egyaránt 17 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest. Az AKI PÁIR...

Tovább olvasom

Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba

Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva fejlesztett Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia (AI) alapú e-kereskedelmi tervező eszközt. Az eszköz 12 egykattintásos funkciót kínál például a kép-...

Tovább olvasom

A GVH 100 millió forint bírságot szabott ki a GymBeam táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre

Megtévesztően kommunikált a GymBeam, ezért 100 millió forintos bírságot szabtak ki a táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre – közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kedden az MTI-vel. A Gazdasági Versenyhivatal 2022 végén indított...

Tovább olvasom

Véleményezhetők a tárolókat, vetőmagüzemeket is érintő pályázati felhívások

Elkészült az európai uniós társfinanszírozással megvalósuló terménytisztítók, tárolók, szárítók, vetőmagüzemek fejlesztésének támogatását célzó két pályázati felhívás tervezete. A két, KAP Stratégiai Terv keretében megvalósuló felhívás a tervek szerint összesen 50...

Tovább olvasom

Egy shot bor – A nap képe

Találjuk ki, mi a közös a fegyverekben és az alkoholfogyasztásban!...

Tovább olvasom

Az omakase filozófiája – A nap videója

Két japán szakács New Yorkból, Nick Kim és Jimmy Lau elképesztően látványos filmben magyarázzák el az omakase ételsor-készítés alapkoncepcióját....

Tovább olvasom

Jézus volt az első kommunikátor

Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi vendége. A szakember elmondása szerint azon dolgozik, hogy egy kicsit jobb legyen ez az üzleti világ. Vallja, hogy egy márka...

Tovább olvasom

A nap mondása

...

Tovább olvasom

A sportolók nagy kedvence lett a ToTu termékcsalád

Egyre több ember számára ismert, hogy mennyire fontos egészégünk megőrzése szempontjából a megfelelő fehérjebevitel. Testünk számos képességének fenntartásához elengedhetetlen a mennyiségileg és minőségileg elégséges aminosav elfogyasztása. Legyen szó antitestekről (vírusos...

Tovább olvasom

Átlépte az 50.000 kilogrammos álomhatárt azoknak az adományoknak a súlya, amelyek a Mikulásgyárba érkeztek

Mindez a vártnál jobb eredmény, közölte Zsolnai Endre, az akció szervezője. Mint mondta, a jótékonysági eseményen főleg tartós élelmiszereket gyűjtenek. A Mikulásgyár azt javasolja nézzünk körül a konyhában, melyek azok...

Tovább olvasom

Tesztelték az idei kókuszos szaloncukrokat: íme a legjobbak

A Szupermenta idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját, ennek alkalmából a szezonális termékteszt fókuszában a kókuszos szaloncukrok álltak. A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei ezúttal 19 különböző terméket vizsgáltak laboratóriumi körülmények...

Tovább olvasom

Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával

A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90 millió eurós beruházással bővítette üzemét Varsó közelében. A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható. A fejlesztés révén az üzem...

Tovább olvasom

Átadták az év kiváló magyar méze verseny díjait

A XV. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon vasárnap hirdették ki a fajtamézek versenyének eredményét és az év legjobb magyar mézét. 2024-ben az év kiváló magyar méze a szolnoki Gujka László...

Tovább olvasom

2024: kihívások és sikerek éve cégcsoportunk életében

A 2024-es év szakmailag rendkívül összetett és kihívásokkal teli volt cégcsoportunk számára. Bár az élelmiszer kategóriában a fogyasztás növekedése elmaradt a várakozásainktól, mi mégis eredményesen zártuk az évet, hiszen számos...

Tovább olvasom

Stabilan kétszázezer feletti rendelést teljesít havonta a Kifli.hu

 A Kifli.hu-futárok az idei karácsonyi szezon csúcsidejében napi több mint 11 ezer címre szállítják ki a megrendeléseket. Az online szupermarketben leadott rendelések száma 2024-ben soha nem látott magasságba emelkedett –...

Tovább olvasom

Halak a karácsonyi asztalon: így készülnek az áruházláncok az ünnepekre

A karácsony közeledtével a halételek elengedhetetlen részei a magyar családok ünnepi asztalának. Ahogy azt a Pénzcentrum is megírta, a hazai halfogyasztás körülbelül 40%-a realizálódik az ünnepi időszakban, azonban egyes termelők...

Tovább olvasom

Karácsonykor akár éjfélkor is szállít a Kifli.hu

Az év utolsó időszakában naponta akár 80 ezer csomagot is kiszállíthat a Kifli.hu, akár 11 ezer címre. A friss élelmiszert, ajándékokat, italokat és egyéb termékeket 300 autóval viszik ki a...

Tovább olvasom

Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report

A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték arány, a kényelem és a személyre szabott élmények iránti igény alapján döntenek – állapítja meg az RRD 2024 augusztusi Awareness-to-Action...

Tovább olvasom

Megjelent a Boxy új megoldása, a kiszervezett depó szolgáltatás

A Boxy, az egyik vezető fulfillment szolgáltató decemberben új robotizált depó szolgáltatást vezetett be stratégiai partnere, a DPD Hungary igényére reagálva. A vállalat robotizált automatizációs technológiának és az iparágvezető IT...

Tovább olvasom

Tejtermelés és feldolgozás: az Európai Uniótól a magyar trappistáig

Az Európai Unió tejtermelése 2023-ban elérte a 160,8 millió tonnát, melynek 96%-át tehéntej adta. A legnagyobb termelő továbbra is Németország, amely kiemelkedik a fogyasztói tej, vaj, sajt és savó előállításában....

Tovább olvasom

K&H: a digitális rezsivel számolni kell a fiataloknak

Olyan magasságokban van a családok digitális rezsije, hogy egy ajándékba kapott streaming-előfizetés már valódi karácsonyi meglepetés lehet. Kérdés, hogy a megajándékozott képes lesz-e hosszú távon fenntartani, ugyanis a fizetős digitális...

Tovább olvasom

KPMG: A karácsony 12 (kiber)fenyegetése

Az ünnepek előtti készülődést sokféleképpen töltik az emberek. Van, aki hal után futkos, esetleg maga fogja a halászlébe valót, mások viszont a lehetőséget látják benne, hogy adatot halásszanak, és ne csak...

Tovább olvasom

„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya

A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel érkezik, amely két testvér megható történetét meséli el. A kampány nem csupán a szeretet és a családi kötelékek fontosságát hangsúlyozza,...

Tovább olvasom
Oldal