Ötödszörre is Superbrands-díjas az ALDI
Az ALDI Magyarország 2014, 2016, 2017 és 2018 után ismét kiérdemelte a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands védjegy közel 90 országban szimbolizálja a nagyközönség számára a magas minőséget képviselő márkákat. A nemzetközi program rangos elismerése a legkiválóbb fogyasztói és üzleti brandeknek. Mint minden évben, most is egy 45 tagú, független, marketingszakemberekből és vállalatvezetőkből álló bizottság dönt előszűrés után arról, hogy mely márkák érdemlik ki Magyarországon a fogyasztók előtt a Superbrands logó használatát. Az ALDI idén ötödik alkalommal kapta meg ezt az elismerést. 2019 egyúttal a Superbrands számára is kerek évforduló Magyarországon, hiszen a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 15. alkalommal ítélte oda a díjakat. A döntés során a szakmai szempontok érvényesítése kiemelkedően fontos a Bizottság számára, hiszen a díjra önállóan jelentkezni nem lehetséges.
„Ez az elismerés kiváló ár-érték arányú, széles szortimentünknek és az áruházláncnál dolgozók munkájának is szól. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy immár ötödik alkalommal érdemeltük ki a Superbrands díjat. Az ALDI továbbra is a tőle megszokott, széles árukínálattal és alacsony árakkal áll vásárlói rendelkezésére, miközben folyamatosan bővíti saját márkás termékeit, és komoly hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója a díj kapcsán.
Az ALDI vásárlói a Superbrands díjjal az üzletekben, a weboldalon, az áruházlánc közösségimédia-felületein és saját akciós újságjában is találkozhatnak majd.
Kapcsolódó cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >