Ötletbörze Shop! módra
Shop! ideation néven hirdette meg következő nemzetközi rendezvényét a Shop! Enhancing retail environments and experiences, a POPAI Magyarország anyaszervezete.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Október 22–24. közt a Mariott City Center központban, Minneapolisban (USA, Minnesota) találkoznak a Marketing at Retail iparág szereplői, kereskedelem, márka, POP-tervező és gyártó oldaláról egyaránt. A témák közt szerepel a neuromarketing, a vásárlók érzelmi bevonása (Marketing Brainology), a biztonságos eladótér kialakítása (Target), az infláció kereskedelemromboló hatásainak elemzése (Morning Consult) és számos edukatív, trendelemző és jövőt kutató prezentáció.
A konferencia programjában hagyományosan megtalálható a „Retail Challenge” (kereskedelmi kihívás) verseny, ahol a résztvevőkből alakult csoportok egy adott in-store problémára javasolnak megoldást a koncepciótól a dizájnig és megvalósításig. A csapatok 8 óra együttgondolkodás és alkotás során pitch deck formátumban készítik el a pályamunkájukat, és mutatják be ötleteiket a szakmai zsűrinek, amely az egyediség, kreativitás, üzleti értékteremtés és összhatás szempontjai alapján értékeli a prezentációkat. Az eredményhirdetésre az esti gálavacsorán kerül sor, így a kapcsolatteremtés lehetőségét a közös ünneplés tovább erősítheti. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >