Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg a POPAI Magyarország éves közgyűlését és májusi szakmai találkozóját.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A rendezvény házigazdája Németh Károly, a SPAR marketingvezetője volt, aki előadásában az új generációs marketing kulisszatitkaiba nyújtott betekintést. Kátai Ildikó a POPAI főtitkára a 2024-es év eseményeit és mérlegét mutatta be, amit a közgyűlés egyhangúan el is fogadott.

Németh Károly marketing vezető, SPAR Magyarország
Molnár Gergely, a SPAR Húsüzem termelési vezetője a Regnum, Enjoy és Convenience üzemek történetét, működési struktúráját és a legújabb termék- és csomagolási trendeket mutatta be, először prezentáció, majd üzemlátogatás keretében.

Molnár Gergely termelési vezető, Regnum üzemlátogatás
Kapcsolódó cikkeink
Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >