Öt éven belül duplázódik a csomagautomaták piaca
Egy újszülött, de dinamikusan növekedő piacra lépett be a 2010-es évek közepén a Foxpost, amely észt licenszet, magyar menedzsmentet és tőkét egyesít magában. A csomagautomatás megoldás prognózisuk szerint hamarosan népszerűbb lesz a házhoz szállításnál is – lévén olcsóbb, egyszerűbb és környezettudatosabb kézbesítést tesz lehetővé.
Szerencsés véletlenek alapozták meg a Foxpost alapító csapatának kapcsolatát, amelyben minden szereplő valamilyen módon a csomagszállítás, a logisztika terén szerzett tapasztalatokat, mielőtt cégalapításba fogtak volna. „Az igazi kezdetek 1996-ra nyúlnak vissza, akkor találkoztam Domok Róberttel, aki később alapítója lett a Foxpostnak. Diákok voltunk, internet sem nagyon létezett még. Robi 2000-ben kiköltözött Észtországba. Ott aztán elvégzett egy MBA kurzust és sikeres vállalkozó lett. Meg is tanult egy fontos alapelvet, amit aztán sokáig mondogatott: egy nagy cég létrehozásához nem kell pénz, a tőke a legkevésbé fontos.
Három dolog szükséges: legyen egy jó ötlet, egy jó menedzsment és egy jó üzleti terv. Annyi szabad cash van a világban, ami keresi a befektetést, hogy egy jó ötlethez lehet találni tőkét
– mondta el Bengyel Ádám, a Foxpost Zrt. alapító tagja és vezérigazgatója a Portoliónak.
Arról, hogy mire számíthatunk ezen a piacon, az eredeti cikkben olvashat.
Kapcsolódó cikkeink
Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >Cseh és román befektetők veszik át az uralmat a magyar e-kereskedelmi piacon
A magyar családi tulajdonból indult Foxpost csomagautomata hálózat értékesítése jelentős…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >