Összefogva fejlesztenek új termékeket a védjegyhasználók
Azt, hogy a Magyar Termék már több, mint egy védjegy, mi sem bizonyítja jobban a védjegyhasználó cégek közösen megvalósított termékfejlesztéseinél.

Molnár Éva
belkereskedelmi
vezető
Gyulahús
Molnár Éva, a Gyulahús Kft. belkereskedelmi vezetője arról számolt be, hogy éppen egy Magyar Termék-rendezvényen került szóba a szintén védjegyhasználó Tatár Pékséggel való együttműködés lehetősége. Az ötletet közös fejlesztés követte, ennek eredménye lett a Gyulai csípős kolbászos tekercs. A tésztára szórt morzsalékos kolbásszal készülő fagyasztott, helyben sütött termék 2019 óta már kapható egy diszkontláncban és számos pékségben. A két cég fejlesztésével létrejött új finomság használhatja a Gyulai nevet és márkajelzést.
Molnár Éva egy másik példát is megemlített arról, hogyan hozhat új üzleti lehetőségeket, termékeket a Magyar Termék védjegyhasználóinak együttműködése. Fejlesztései eredményeként a Gyulahúsnak sikerült adalékmentes kolbászt készítenie. Ezzel az újdonsággal nemcsak a hazai boltok polcain sikerült már megjelenni, hanem felhasználásával a Magyar Termék egy másik partnercége is tovább tudta fejleszteni a mentes termékcsaládját.

Tóthy Judit
marketing- és beszerzési
igazgató
Europe Gastro
Tóthy Judit, a védjegyes Hello Food készételeket gyártó Europe Gastro Kft. marketing- és beszerzési igazgatója elmondta, hogy az adalék- és tartósítószermentes termékeiknél az alapanyag sem tartalmazhat ilyen összetevőket, így fontos volt számukra a Gyulahús megtalálása. A nekik szükséges mennyiségben ugyanis a gyulai cégen kívül idehaza más nem gyárt adalékmentes kolbászt. A Gyulahússal megvalósult együttműködés segítségével már adalékanyagmentes Jókai bablevest és kolbászos lecsót is tudnak kínálni.
A 18-féle Hello Food készétel több láncban is megvásárolható, és ezen felül a Europe Gastro a Penny Marketnek is készít hasonlóan magas színvonalú termékeket Jólenni néven. A laktóz- és gluténmentes készételeket is gyártó társaság folyamatosan dolgozik kínálatának bővítésén, ennek eredményeit hamarosan már a vásárlók is élvezhetik. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >