Összefogva fejlesztenek új termékeket a védjegyhasználók
Azt, hogy a Magyar Termék már több, mint egy védjegy, mi sem bizonyítja jobban a védjegyhasználó cégek közösen megvalósított termékfejlesztéseinél.
Molnár Éva, a Gyulahús Kft. belkereskedelmi vezetője arról számolt be, hogy éppen egy Magyar Termék-rendezvényen került szóba a szintén védjegyhasználó Tatár Pékséggel való együttműködés lehetősége. Az ötletet közös fejlesztés követte, ennek eredménye lett a Gyulai csípős kolbászos tekercs. A tésztára szórt morzsalékos kolbásszal készülő fagyasztott, helyben sütött termék 2019 óta már kapható egy diszkontláncban és számos pékségben. A két cég fejlesztésével létrejött új finomság használhatja a Gyulai nevet és márkajelzést.
Molnár Éva egy másik példát is megemlített arról, hogyan hozhat új üzleti lehetőségeket, termékeket a Magyar Termék védjegyhasználóinak együttműködése. Fejlesztései eredményeként a Gyulahúsnak sikerült adalékmentes kolbászt készítenie. Ezzel az újdonsággal nemcsak a hazai boltok polcain sikerült már megjelenni, hanem felhasználásával a Magyar Termék egy másik partnercége is tovább tudta fejleszteni a mentes termékcsaládját.
Tóthy Judit, a védjegyes Hello Food készételeket gyártó Europe Gastro Kft. marketing- és beszerzési igazgatója elmondta, hogy az adalék- és tartósítószermentes termékeiknél az alapanyag sem tartalmazhat ilyen összetevőket, így fontos volt számukra a Gyulahús megtalálása. A nekik szükséges mennyiségben ugyanis a gyulai cégen kívül idehaza más nem gyárt adalékmentes kolbászt. A Gyulahússal megvalósult együttműködés segítségével már adalékanyagmentes Jókai bablevest és kolbászos lecsót is tudnak kínálni.
A 18-féle Hello Food készétel több láncban is megvásárolható, és ezen felül a Europe Gastro a Penny Marketnek is készít hasonlóan magas színvonalú termékeket Jólenni néven. A laktóz- és gluténmentes készételeket is gyártó társaság folyamatosan dolgozik kínálatának bővítésén, ennek eredményeit hamarosan már a vásárlók is élvezhetik. //
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >