Összefogva fejlesztenek új termékeket a védjegyhasználók
Azt, hogy a Magyar Termék már több, mint egy védjegy, mi sem bizonyítja jobban a védjegyhasználó cégek közösen megvalósított termékfejlesztéseinél.
Molnár Éva, a Gyulahús Kft. belkereskedelmi vezetője arról számolt be, hogy éppen egy Magyar Termék-rendezvényen került szóba a szintén védjegyhasználó Tatár Pékséggel való együttműködés lehetősége. Az ötletet közös fejlesztés követte, ennek eredménye lett a Gyulai csípős kolbászos tekercs. A tésztára szórt morzsalékos kolbásszal készülő fagyasztott, helyben sütött termék 2019 óta már kapható egy diszkontláncban és számos pékségben. A két cég fejlesztésével létrejött új finomság használhatja a Gyulai nevet és márkajelzést.
Molnár Éva egy másik példát is megemlített arról, hogyan hozhat új üzleti lehetőségeket, termékeket a Magyar Termék védjegyhasználóinak együttműködése. Fejlesztései eredményeként a Gyulahúsnak sikerült adalékmentes kolbászt készítenie. Ezzel az újdonsággal nemcsak a hazai boltok polcain sikerült már megjelenni, hanem felhasználásával a Magyar Termék egy másik partnercége is tovább tudta fejleszteni a mentes termékcsaládját.
Tóthy Judit, a védjegyes Hello Food készételeket gyártó Europe Gastro Kft. marketing- és beszerzési igazgatója elmondta, hogy az adalék- és tartósítószermentes termékeiknél az alapanyag sem tartalmazhat ilyen összetevőket, így fontos volt számukra a Gyulahús megtalálása. A nekik szükséges mennyiségben ugyanis a gyulai cégen kívül idehaza más nem gyárt adalékmentes kolbászt. A Gyulahússal megvalósult együttműködés segítségével már adalékanyagmentes Jókai bablevest és kolbászos lecsót is tudnak kínálni.
A 18-féle Hello Food készétel több láncban is megvásárolható, és ezen felül a Europe Gastro a Penny Marketnek is készít hasonlóan magas színvonalú termékeket Jólenni néven. A laktóz- és gluténmentes készételeket is gyártó társaság folyamatosan dolgozik kínálatának bővítésén, ennek eredményeit hamarosan már a vásárlók is élvezhetik. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >