Országos Étterem Hét: csütörtöktől csaknem 140 étterem várja fix árú menüsorral a vendégeket
Csütörtöktől országszerte mintegy 140 étterem várja háromfogásos, fix árú menüsorral a vendégeket az Országos Étterem Hét elnevezésű program keretében október 16-ig.
A vendéglátóhelyek három árkategóriában kínálják a speciálisan erre az alkalomra összeállított, háromfogásos menüket a vendégeknek
– közölte az eseményt szervező DiningCity az MTI-vel.
A látogatók többek közt olyan ritka alapanyagokból készült ételeket is megkóstolhatnak, mint a keszthelyi tokhal, a fürj, a Szent Jakab kagyló, a polip, a vaddisznó, az ördöghal, vagy a kardhal, és olyan fogásokat próbálhatnak ki, mint a konyakos libamáj brulée, a bikavéres marhapofa, a rántott süllőpofa, a kakas Ramen, a hargitai csorba, a magyar tarka steak, az argentin rib-eye steak vagy a pirított borjúmirigy.
A program nem csak a vendégeknek, de a vendéglátóknak is jó lehetőség, hiszen a szektor komolyan küzd a drasztikusan emelkedő költségekkel és a fizetővendégek elmaradásának problémájával. Az előző évek tapasztalatai alapján az eseményt évente több mint húszezer vendég látogatja, ami naponta 2000-2200 fő plusz bevételt jelent az éttermeknek. A jelen helyzetben ez nagy segítség a magyar vendéglátóiparnak, és a mögöttük álló alapanyag-beszállítóknak egyaránt.
Asztalt foglalni az eseményre limitált számban a program weboldalán lehetséges. Az Országos Étterem Hetet 2011 óta rendezik meg azzal a céllal, hogy minél szélesebb réteg ismerhesse meg a magyarországi prémium kategóriás éttermek kínálatát, konyháját, specialitásait. Az eseményt minden évben tavasszal és ősszel rendezik meg.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Egyre többen választják az éttermi karácsonyi menüt
Az ünnepi időszak közeledtével sokan döntenek úgy, hogy az idei…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Borravalóval kapcsolatos jogszabályi módosítások
A Nemzetgazdasági Minisztérium a szakmai szövetségekkel együttműködve új intézkedéseket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >