Óriási érdeklődés a jubileumi Magyar Ízek Vására iránt
A rossz idő ellenére 7 500 látogató volt kíváncsi a hétvégén megszervezett Magyar Ízek Tavaszi Vásárára, ahol több mint ezer hamisítatlan hazai élelmiszer termékből válogathattak az érdeklődők, emellett színes gasztronómiai és kulturális programok is várták őket. A helyszínen árusító kis- és őstermelők visszajelzése alapján mintegy 125 millió forint összegű vásárlás valósult meg a két nap alatt a kiváló minőségű magyar élelmiszer széles kínálatából.
A Magyar Ízek Tavaszi Vásárának fő témája az Agrármarketing Centrum sertéskampányához kapcsolódóan a sonka- és hústermék tárháza volt. A rendezvényen számos élelmiszertermelő jelent meg többek között sertéshúsból készült friss füstölt árukkal, kolbászokkal, húsvéti csemegékkel, amelyeket a vendégek meg is kóstolhattak. Emellett a kézműves termelők is a hazai finomságok legszélesebb skáláján mozogva kínálták portékájukat, összesen több mint ezer féle magyar terméket felvonultatva. A Magyar Ízek Vására nem csupán a hazai fogyasztók körében egyre népszerűbb, hiszen az ízletes, kiváló minőségű magyar alapanyagokból készített, különleges ínyencségek iránt a hazánkba érkező turisták is évről évre egyre nagyobb érdeklődést mutatnak.
Örömteli, hogy az érdeklődő közönséget még a szokatlanul hideg időjárás sem tántorította el az eseménytől, két nap alatt összességében 7 500 érdeklődő fordult meg a Várkert Bazárban a gasztronómiai és kulturális, illetve gyerekprogramokkal színesített mustrán.
– A helyszínen árusító kis- és őstermelők visszajelzése alapján mintegy 125 millió forint összegű vásárlás valósult meg a két nap alatt, amely teljes egészében visszaáramlott a magyar élelmiszergazdaságba. Nagyszerű érzés, hogy közreműködhetünk az eredeti forrásból származó, hazai kézműves finomságok népszerűsítésében, és a közönség pedig egyre inkább értékeli a törekvéseinket, a magyar termékeket – hangsúlyozta Pap Krisztián, a Magyar Ízek alapítója.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >