Önt is várja a Future Store – Innovációk a Kende Retailtől, a Palmspedtől és a Nestlétől
A Jövő Áruházában a Kende Retail Operation egy komplett konténerboltot mutat be, ahol a látogatók betekintést nyerhetnek abba, miként működik egy mesterséges intelligencián alapuló, automatizált üzlet. A Palmsped Cargo automatizált rendszerét ismerteti, amelynek segítségével még megbízhatóbban, gazdaságosabban és magasabb színvonalon történhet az áruszállítás. A Nestlé az idei évben is felvonultatja széles portfóliójának minden kategóriáját, így a jól ismert termékeken kívül számos újdonsággal is találkozhatunk.
A Sirha Budapest 2022 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store standján mintegy 24 cég mutatja be kiállítási környezetben felépített áruházi szimulációban innovatív termékeit, sikeres eszközeiket, új megoldásaikat egyedülálló módon, funkciójuk szerinti kihelyezéssel, fél óránként induló szakmai túravezetések alkalmával. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.
A Kende Retail Operation mesterséges intelligencián alapuló, automatizált konténer üzletével várja az érdeklődőket a Future Storbe-ban. A vásárlói élmény a kereskedők bibliájának első fejezete; ez a legfontosabb a vásárló számára és ezt kell számára nyújtani. Pontosan ezt a lehetőséget kínálja a mesterséges intelligencián alapuló automatizált bolt koncepciója. A személyzet nélküli üzlet összekapcsolja a vásárlás élményét a legmagasabb technológiával.
A technológia mostantól Magyarországon is bárki számára elérhető, akár kulcsrakész konténerboltot, akár üzletátalakítást vagy új üzlet kialakítását is tervezi. A Future Store standon egy konténerboltban megmutatják a vásárlás menetét és a modell előnyeit. A 24/7, vagyis heti hét napos, napi 24 órás működési modell zavartalan vásárlást biztosít. Nincs kassza, nincs sorban állás, így a termékek összeválogatása után egyszerűen csak ki kell sétálnunk a boltból. A fizetés okostelefonnal, applikáción keresztül történik, a termékek beazonosítását pedig egy kamerarendszer teszi lehetővé. A vásárlói élmény garantált, ami elégedett és visszatérő vásárlókat jelent, így a befektetés gyorsan megtérül.
A kereskedelemben már ma is feszítő probléma a munkaerő biztosítása. Az automata konténerboltban nincs pénztáros, ezáltal nincs munkaerőhiányból vagy akár bérezésből adódó probléma.
A mesterséges intelligencia alapú rendszer folyamatosan elemzi az adatokat, támogatja a vezetői, beszerzési döntést és a választék-optimalizálást. A rendszer valós idejű visszacsatolást ad az aktuális forgalomról és készletről.
Közúti szállítmányozóként a Palmsped Cargo Kft. 19 éve segít az ellátási lánc stabil működésében. A vállalat számára elsődleges, hogy az áruszállítás megbízhatóan, gazdaságosan és minőségi szolgáltatással valósuljon meg. 2021-ben közel 6000 közúti fuvarfeladatot teljesítettek, ami több mint 150 000 raklap és 100 000 tonna áru szállítását jelentette. Nemzetközi és hazai FMCG terméket gyártó cégeknek egész Európában biztosítják a logisztikai szolgáltatást, legyen szó hűtést, fagyasztást igénylő termékről, jövedéki alkoholról vagy olyan szállításról, amihez csereraklap szükséges.
Mivel egy logisztikai szolgáltató feladata a problémamegoldás, így arra törekednek, hogy biztonságos háttérrel segítsék a gyors döntéseket. Mindannyian tapasztaltuk, hogy a logisztikában is történtek kihívások az elmúlt időben. A „just in time” (éppen időben) rendszert a covid nagyban felülírta. Kapacitáshiányok nehezítik az áruk logisztikáját, az emelkedő szállítási költségek sok fejfájást okoznak.
A Palmsped Cargo azoknak a cégeknek kínálja szállítmányozási szolgáltatását, akik szeretnék, hogy a logisztikai szolgáltató egy stratégiai partnerük legyen és az ár mellett szükségük van az értékre. A közúti fuvarozás hamarosan szintet lép a technológiában, előmozdítva a költséghatékonyságot és a környezetvédelmet egyszerre szolgáló informatikai megoldások térnyerését.
A Nestlé a világ egyik legnagyobb ital- és élelmiszeripari vállalata. Több mint 2000 márkája van a világszerte ismert, ikonikus termékektől a helyi kedvencekig, és a világ 191 országában vannak jelen. Legfontosabb céljuk, hogy feltárják az ételekben rejlő erőt és ezáltal generációk életminőségét tegyék jobbá. A rendezvényen hat kategóriájuk képviselteti magát újdonságaival és meglévő portfoliójával egyaránt.
A NESCAFÉ a világ vezető instant kávé márkája, amely mögött messzire visszanyúló történet és szakértelem áll. A márka legfontosabb jellemzői a kreativitás, egyszerűség, szociális kapcsolatok támogatása és az optimizmus.
A Purina több mint 100 éve a kisállategészség, és -táplálkozás tudományának előmozdításán dolgozik. Népszerű márkái a Purina One termékcsalád, valamint a Felix macskaeledelek és jutalomfalatok.
Ha viszont magunknak keresünk valami újat, vagy csak egy jó receptet vacsorára, a Maggi segít a megoldásban. Új termékei autentikus olasz tésztaételeket kínálnak, amelyek könnyedén elkészíthetők otthon is.
1990-ben a Nestlé és a General Mills kölcsönös partnersége szimbólumaként megalapította a Cereal Partners Worldwide (CPW) üzletágat, amely a világ egyik vezető globális reggelizőpehely üzletága olyan ikonikus márkákkal, mint a Nesquik, a Cini Minis, Chocapic vagy a Fitness.
A Nesquik egy pozitív, fantáziadús és játékos márka, amely hisz abban, hogy mindenki megérdemli a vidám és egészséges gyermekkort. A kakaós finomságokon keresztül hozzájárul a tápláló és ízletes reggelikhez, uzsonnákhoz, melyek tökéletes kezdést biztosítanak a gyerekek számára a napnak.
A Nestlé csokoládé család lokális és globális márkáinak közös küldetése van; legyen szó tejcsokoládéról, étcsokoládéról, ostyásról vagy kekszesről, üreges figuráról, mogyorós-mazsolás variánsról, buborékosról vagy színes csokoládé lencsékről.
Sirha Budapest kiállítás, március 22-24., Hungexpo
Kiállításra korlátlan számban ingyenes belépő az alábbi linken kérhető:
https://sirha-budapest.com/trademagazin
A Future Store, Jövő Áruháza, a Hungexpo A pavilon AB1 standján
A szakmai túrlátogatásra fél óránként induló csoportokba az alábbi linken lehet regisztrálni:
Túra-regisztráció előtt ne felejtsen ingyenes belépőt kérni az első linken!
Future Store – Térjen be hozzánk Ön is egy túrára!
Kapcsolódó cikkeink
Nem lazulhat a fegyelem az afrikai sertéspestis elleni védekezésben
Eredményesen védekezett hazánk az afrikai sertéspestis ellen: a betegség megjelenése…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
FMCG-piaci exkluzív eseményt szervezett a Trade magazin vállalati döntéshozóknak idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >