Olcsóbban adja termékeit az M&S a saját dobozokkal érkező vásárlóknak
Kevesebbet kell fizetniük azoknak a vevőknek, akik saját tárolókkal érkeznek az M&S Market Place pultjaihoz. A vásárlók ételenként 25 penny kedvezményt kapnak.
Egyre több kiskereskedő bátorítja arra vevőit, hogy az egyszer használatos műanyag zacskók és dobozok helyett hozzanak otthonról tárolókat az élelmiszernek. Hasonló kampányba kezdett nemrég a Morrisons és a Waitrose is, bár ott nem jár alacsonyabb ár a fenntartható gondolkodásért – e tekintetben az M&S az első ilyen cég.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >