Olcsóbban adja termékeit az M&S a saját dobozokkal érkező vásárlóknak
Kevesebbet kell fizetniük azoknak a vevőknek, akik saját tárolókkal érkeznek az M&S Market Place pultjaihoz. A vásárlók ételenként 25 penny kedvezményt kapnak.
Egyre több kiskereskedő bátorítja arra vevőit, hogy az egyszer használatos műanyag zacskók és dobozok helyett hozzanak otthonról tárolókat az élelmiszernek. Hasonló kampányba kezdett nemrég a Morrisons és a Waitrose is, bár ott nem jár alacsonyabb ár a fenntartható gondolkodásért – e tekintetben az M&S az első ilyen cég.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: A Lidl és a Marks&Spencer a karácsonyi verseny győztesei az Egyesült Királyságban
Az NIQ iparági adatainak tanúsága szerint a Lidl mellett a…
Tovább olvasom >Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >Gyerekétel-kreátorral együttműködve kínál az Aldi olcsó uzsonnásdoboz-ötleteket az Egyesült Királyságban
Az Aldi Rachel Stirling gyermekétel-kreátorral együttműködésre lépve fejleszt 5 fontnál…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >