Olasz szépségápolás és kozmetika
Magyarország első alkalommal adott otthont az „Italian Beauty & Care Day” című szakmai rendezvénynek, amely a budapesti Boscolo Hotelben az ICE-Agenzia – Olasz Külkereskedelmi Intézet szervezésében, az Olasz Köztársaság Nagykövetségének védnöksége alatt valósult meg. Az eseményen 16 olasz cég mutatta be kozmetikai, testápolási és higiéniás termékeit, orvosi eszközeit az érdeklődő magyar vállalatoknak és szépségszalonok képviselőinek. A rendezvény előadói között köszönthettük Hajas László mesterfodrászt is.
Az „Italian Beauty & Care Day” a harmadik alkalommal megrendezésre kerülő Olasz Fesztivál (www.festivalitalian.eu) egyik kiemelt rendezvénye, célja a Made in Italy termékek eme kiváló ágazatának promóciója és az olasz kozmetikumok Magyarországra történő exportjának növelése, elősegítve a piaci kereslet és kínálat találkozását. A statisztikai adatok szerint a kozmetikumok exportja 2016-ban elérte a 453 millió eurót (+10%). Magyarország partnerországai sorában (2016.) Olaszország az ötödik helyet foglalja el, mint kozmetikumok szállítója, 21 millió eurós értékkel, amely 15,3% növekedést jelent az előző évhez képest, és ez az érték a kozmetikumok teljes magyar importjának 5,2%-át teszi ki. A résztvevők száma kb. 100-ra tehető, akik között megtalálhatók kozmetikumok importőrei, disztribútorai, szépségszalonok és gyógyszeripari láncok képviselői, valamint a fontosabb kiskereskedelmi láncok beszerzői, a szaksajtó és egyéb médiumok képviselői. A rendezvényt Őexellenciája Massimo Rustico, az Olasz Köztársaság nagykövete, és Marco Bulf, a budapesti ICE-Agenzia igazgatója nyitotta meg, majd B2B találkozókra került sor az ICE által meghívott 16, kozmetikumokkal, testápolási és higiénés termékekkel foglalkozó olasz cég és a helyi szakemberek között. A kiállított termékek köre a professzionális kozmetikumoktól és a tömegtermékektől a testápolási és higiénés termékekig, orvosi eszközökig terjedt. A résztvevő olasz cégek közül többen részt vesznek az esemény második állomásán, melyre június 15-én Bukarestben kerül sor, köszönthetően az ICE (Italian Trade Agency) budapesti és bukaresti irodája közötti együttműködésnek.
A rendezvény délelőtti programja során felszólalt Alessandro Farina a Vagheggi cég magyarországi ügyvezetője, aki a cég hazai sikertörténetéről mesélt, Hajas László mesterfodrász az olasz designhoz fűződő kapcsolatát osztotta meg a közönséggel, míg Czikora Aranka, a Boscolo Hotel Spa menedzsere, az olasz wellness egyediségét emelte ki.
Kapcsolódó cikkeink
A magas árak jelentik a fenntartható termékek vásárlásának legfőbb akadályát
Tízből négy vásárló a magas árakat jelöli meg a fenntartható…
Tovább olvasom >A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Egészségkárosító szépségápolási termékek? A szakértők figyelmeztetnek a Temu veszélyeire
Az internetes vásárlás világa továbbra is hódít, és a Temu,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >