Olasz Pennybe olasz árukat
A Penny Market Italia a Fior di Pasta márkajelzéssel forgalmazza azon termékeket, melyeket Olaszországban gyártottak hazai nyersanyagokból, és ezáltal egyszerű ízeket kínálnak megfizethető áron. A márka egy új logót is kapott, amely egy malmot ábrázol, ezzel is szimbolizálva az olasz tésztagyártó mesterek hagyományát és tapasztalatát. Ráadásul a csomagolás polcfelismerése könnyebbé válik az egyedi tésztákhoz kapcsolódó színkódok diverzifikációjával: barna a teljes kiőrlésű tésztafélékhez, kék a korpás, sárga a tojásos tésztákhoz. A termékcsalád az elkövetkező hónapokban tovább bővül, például szószokkal, sima és töltött tésztákkal, valamint gnocchival és lasagnával.
Kapcsolódó cikkeink
A hamisított olasz élelmiszerek értéke világszerte elérheti a 120 milliárd eurót
A Coldiretti és Filiera Italia agrár-élelmiszeripari szervezetek becslése szerint a…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új…
Tovább olvasom >Pecsétes PL-termékek az olasz Lidl diszkontokban
A Lidl Italia új FDAI-vonala a Filiera Agricola Italianával, az olasz mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >