Olasz Pennybe olasz árukat
A Penny Market Italia a Fior di Pasta márkajelzéssel forgalmazza azon termékeket, melyeket Olaszországban gyártottak hazai nyersanyagokból, és ezáltal egyszerű ízeket kínálnak megfizethető áron. A márka egy új logót is kapott, amely egy malmot ábrázol, ezzel is szimbolizálva az olasz tésztagyártó mesterek hagyományát és tapasztalatát. Ráadásul a csomagolás polcfelismerése könnyebbé válik az egyedi tésztákhoz kapcsolódó színkódok diverzifikációjával: barna a teljes kiőrlésű tésztafélékhez, kék a korpás, sárga a tojásos tésztákhoz. A termékcsalád az elkövetkező hónapokban tovább bővül, például szószokkal, sima és töltött tésztákkal, valamint gnocchival és lasagnával.
Kapcsolódó cikkeink
A hamisított olasz élelmiszerek értéke világszerte elérheti a 120 milliárd eurót
A Coldiretti és Filiera Italia agrár-élelmiszeripari szervezetek becslése szerint a…
Tovább olvasom >
Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új…
Tovább olvasom >Pecsétes PL-termékek az olasz Lidl diszkontokban
A Lidl Italia új FDAI-vonala a Filiera Agricola Italianával, az olasz mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >