Penny lett a Penny Marketből Olaszországban

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2022. 06. 21. 08:50

A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új logót és arculatot kapott.

Új név, új célok

Az új brandinggel rendelkező első üzlet Saronnoban nyílt meg. Az outletben található tér 870 négyzetméteres és különböző fenntarthatósági és környezetbarát funkciókkal bír. A cég együttműködik például a Too Good To Goval, hogy minél inkább csökkentse az élelmiszerhulladék arányát, a Coripet pedig a műanyag újrahasznosításért felel.

A boltban LED-világítás biztosítja az alacsony energiafogyasztást. A környezetbarát technológiáknak köszönhetően a retailer nagyjából 53 ezer kWh-t tud megspórolni évente, ami kb. 10 tonna olajnak és 18 tonna CO2-kibocsájtásnak felel meg.

ESM

Kapcsolódó cikkeink