Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új logót és arculatot kapott.

Új név, új célok
Az új brandinggel rendelkező első üzlet Saronnoban nyílt meg. Az outletben található tér 870 négyzetméteres és különböző fenntarthatósági és környezetbarát funkciókkal bír. A cég együttműködik például a Too Good To Goval, hogy minél inkább csökkentse az élelmiszerhulladék arányát, a Coripet pedig a műanyag újrahasznosításért felel.
A boltban LED-világítás biztosítja az alacsony energiafogyasztást. A környezetbarát technológiáknak köszönhetően a retailer nagyjából 53 ezer kWh-t tud megspórolni évente, ami kb. 10 tonna olajnak és 18 tonna CO2-kibocsájtásnak felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY a tudatos fogyasztásra buzdít
Közeleg az ünnepi hétvége, ezért érdemes jó előre beszerezni a…
Tovább olvasom >Nyáron közel 30 üzletét újítja meg országszerte a PENNY
Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY…
Tovább olvasom >Egymilliót kapott a PENNY nyereményjátékának győztese
Ismét hatalmas sikerrel zárult a PENNY immár hagyományos, Vedd a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezután is szabályozott keretek között fog zajlani a fakitermelés az erdőkért felelős államtitkár szerint
Az erdészeti, a természetvédelmi hatóság és a nemzeti parkok szakemberei…
Tovább olvasom >Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka…
Tovább olvasom >A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >