Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új logót és arculatot kapott.
Az új brandinggel rendelkező első üzlet Saronnoban nyílt meg. Az outletben található tér 870 négyzetméteres és különböző fenntarthatósági és környezetbarát funkciókkal bír. A cég együttműködik például a Too Good To Goval, hogy minél inkább csökkentse az élelmiszerhulladék arányát, a Coripet pedig a műanyag újrahasznosításért felel.
A boltban LED-világítás biztosítja az alacsony energiafogyasztást. A környezetbarát technológiáknak köszönhetően a retailer nagyjából 53 ezer kWh-t tud megspórolni évente, ami kb. 10 tonna olajnak és 18 tonna CO2-kibocsájtásnak felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a…
Tovább olvasom >Budapest szívében nyitott üzletet a PENNY
A belváros egyik legforgalmasabb pontján, a Nyugati Pályaudvar közvetlen közelében…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY-üzletek nyitvatartása május első hetében
Május 1-jén, szerdán a PENNY Magyarországon működő mind a 233…
Tovább olvasom >További cikkeink
Viszlát Aldi ár!
Az árvezető szerep 2024-ben némiképp túlértékelt. A rekord magas infláció…
Tovább olvasom >A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a…
Tovább olvasom >Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >