Olasz Pennybe olasz árukat
A Penny Market Italia a Fior di Pasta márkajelzéssel forgalmazza azon termékeket, melyeket Olaszországban gyártottak hazai nyersanyagokból, és ezáltal egyszerű ízeket kínálnak megfizethető áron. A márka egy új logót is kapott, amely egy malmot ábrázol, ezzel is szimbolizálva az olasz tésztagyártó mesterek hagyományát és tapasztalatát. Ráadásul a csomagolás polcfelismerése könnyebbé válik az egyedi tésztákhoz kapcsolódó színkódok diverzifikációjával: barna a teljes kiőrlésű tésztafélékhez, kék a korpás, sárga a tojásos tésztákhoz. A termékcsalád az elkövetkező hónapokban tovább bővül, például szószokkal, sima és töltött tésztákkal, valamint gnocchival és lasagnával.
Kapcsolódó cikkeink
A hamisított olasz élelmiszerek értéke világszerte elérheti a 120 milliárd eurót
A Coldiretti és Filiera Italia agrár-élelmiszeripari szervezetek becslése szerint a…
Tovább olvasom >Penny lett a Penny Marketből Olaszországban
A Penny Market Italia új neve Pennny. A cég új…
Tovább olvasom >Pecsétes PL-termékek az olasz Lidl diszkontokban
A Lidl Italia új FDAI-vonala a Filiera Agricola Italianával, az olasz mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >