Növényi alapú teafiltert vezet be a Tesco a műanyaghulladék csökkentése érdekében
A szerveshulladék-gyűjtőben komposztálható növényi alapú teafiltert vezet be a Tesco az Egyesült Királyságban, amivel újra a műanyaghulladék mennyiségét kívánja csökkenteni.
Az újrahasznosításban keletkező bármilyen zavar kivédésére a kiskereskedelmi lánc egyértelmű információkat fog elhelyezni az újonnan tervezett teafiltereken a szerveshulladék-gyűjtőben történő komposztálás helyes módjára vonatkozóan.
A brit Tesco megbízásából készült YouGov-felmérés szerint a reggelente hagyományosan teát fogyasztó vásárlók nem igazán tudják, mit tegyenek a használt teafilterekkel, és így több milliónyi filter landol a nem megfelelő hulladékban.
A Tesco növényi alapú teafilterekre való áttérésével az általa értékesített valamennyi (éves szinten több mint egymilliárd) teafilter komposztálható lesz nyárra.
A WRAP erőforrás-gazdálkodási ágazati szakértője, Adam Herriott jelezte:
„Örülünk, hogy a Tesco, a The UK Plastics Pact egyik alapító tagja további lépéseket tesz a termékein való pozitív változások eszközlése terén, és ezzel megkönnyíti a fogyasztók számára a műanyaghulladék kezelését. Mostantól még többen élvezhetik a reggeli teájukat annak tudatában, hogy ha a filter egyszer a szerveshulladék-gyűjtőbe kerül, a többi szerves anyaggal együtt lebomlik. Azonban ennél is tovább kell mennünk, és újabb, a vásárlók és a környezet javát szolgáló változtatásokat szükséges kezdeményeznünk„.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >