Növényi alapú keménytojást vezet be a Migros
A svájci Migros növényi alapú keménytojást kínál a 2020-ban debütált „V-Love The Boiled” márkája alatt. A tojásalternatíva a Migros Industrie által „házon belül” folytatott többéves kutatás eredménye. A gyártást a Migros leányvállalata, a szintén svájci ELSA végzi.
A termék alapanyaga szójafehérje és a tojás két különböző masszából épül fel: a gyártás során a külső fehérjét növényi alapú „tojássárgájával” töltik meg. A hagyományos piknikek kellékére a „növényi tojás” nem csupán kinézetében, de elkészíthetőségében is hasonlít.
A „V-Love The Boiled” márka alá tartozó több mint 100 termék mindegyike rendelkezik a vegetáriánus és vegán termékeket jelölő, nemzetközileg elismert és védett V-labellel.
Kapcsolódó cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >