Növényi alapú keménytojás a Migrostól
A világon elsőként dobott piacra a Migros növényi alapú keménytojást.
A V-Love The Boiled néven futó SKU a Migros zürichi, bázeli, genfi és luzerni üzleteiben kapható majd.
Az alternatív tojást maga a Migros Industrie fejlesztette ki Svájcban évekig tartó kutatómunka eredményeképpen.
A termék megszólalásig hasonlít egy hagyományos tojásra, alapját pedig a szójafehérje képezi.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Támogatják az európai kormányok az alternatív fehérjéket tartalmazó étrendet
A PLMA International összefoglalója szerint több európai ország is támogatja…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >