Növényi alapú hamburgerrel kívánja felkelteni a mindenevő fogyasztók érdeklődését a Kellogg
A MorningStar Farms tulajdonosa az állati eredetű hamburgerek ízét és állagát igyekszik visszaadni.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Kellogg döntése, miszerint az 1999-ben felvásárolt és némiképp hányattatott sorsú MorningStar Farms márka alá tartozó termékekkel terjeszkedik, a növényi alapú kategória számára érdekes pillanatban született. Mivel a hagyományos húsfogyasztók az új növényi alapú fehérjét vásárlók közel felét adják, a Kellogg reméli, hogy a MorningStar márkával kapcsolatos új stratégiája segíthet kitűnni a nehézségekkel küzdő piacon.
Az új termék az ízre összpontosítva igyekszik megszólítani a mindenevő – vagyis a növényi és állati termékeket egyaránt fogyasztó – vásárlókat. A kategóriáról nemrégiben derült ki ugyanis, hogy az íz az első számú oka annak, ha ahhoz a fogyasztók visszatérnek, és annak is, ha azt még csak ki sem próbálják.
Az új hamburger adagonként 21 gramm fehérjét és 42%-kal kevesebb zsírt tartalmaz, mint egy marhahúsból készült burger. Ezzel a Kellogg választ ad arra a növényi alapú húsokkal kapcsolatban gyakran felmerülő másik aggályra is, hogy vajon mennyire egészségesek ezek valójában. //
Kapcsolódó cikkeink
HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >