Növelte fagyasztókapacitását a Dél-Gasztro
A Dél-Gasztro Kft. – szegedi logisztikai központtal – Délkelet-Magyarország megyéiben folytat élelmiszer nagy- és kiskereskedelmi tevékenységet 2013 áprilisától. Fő tevékenysége az élelmiszer-nagykereskedelem, melyet egyrészt a telephelyén található „C+C egységekben”, másrészt kiszállítással Bács-Kiskun, Csongrád és részben Békés megye területén végzi.
Az egységekben 2013. év óta HACCP-rendszer működik. A cég 2014 óta tagja az Agrár Kamarának. 2017-ben megkapták a „Digitálisan Felkészült Vállalkozás” minősítést. Ugyanebben az évben csatlakoztak az Első Magyar Élelmiszerkereskedelmi Konzorciumhoz (EMÉK).
A Dél-Gasztro vevőpartnerei jellemzően gasztronómiai – közélelmezési és szociális intézmények, vendéglátó- és szálláshelyek – a profitorientált és a költségvetési szférából egyaránt, viszonteladók, kiskereskedelmi egységek.
A vállalkozás termékkörének ~65%-a hűtött, ~35%-a szárazáru, melyet kiterjedt magyar beszállítói kapcsolatán keresztül szerez be; sok magyar kis-, közép- és multi árubeszállítóval ápol napi, heti vagy alkalmi üzleti kapcsolatot.
A forgalmazott termékek köre szinte teljesen lefedi partnerei élelmiszerigényét, az alapvető élelmiszerek, tészták, konzervek, fűszerek, instant és kényelmi termékek, édességek, kávék, állateledel, vegyi áru, tej, tejtermék, hentesáru, előhűtött fagyasztott sertés, marha, baromfihús, panírozott termékek, mirelit zöldségek tekintetében.
– A 2018-as év legfontosabb beruházása a fagyasztó kapacitás növelése volt – mondja Horváth Miklós, a Dél-Gasztro Kft. ügyvezetője. – Ezzel a bővítéssel nagyobb választékot és több terméket tudunk raktározni. Bízva a piac ezen termékkörben történő növekedésében, terveink között szerepel további hűtött és fagyasztott tárolókapacitás megvalósítása is.
A jövőben kiemelt feladat a hatékonyság növelése, új termékek, termékcsoportok megjelenítése a kínálatban, árulja el Horváth Miklós. Középtávú terveik között szerepel egy új, korszerű raktárbázis felépítése is. //
Kapcsolódó cikkeink
Tanúsított minőség
A nagykereskedelmi vállalatok közül Magyarországon a Metro Kereskedelmi Kft. teljesítette…
Tovább olvasom >Tavaly szépen bővültek a nagykereskedők és disztribútorok
Ahogy a korábbi években, úgy idén is, hagyományosan a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >A profizmus kilenc pillére a Metrónál
Immár több mint negyedszázada Magyarországon is jelen van a Metro…
Tovább olvasom >További cikkeink
Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >Az online élelmiszer-forgalmazás legfontosabb szabályai
A különböző termékek és szolgáltatások egyre népszerűbb értékesítési formája a…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >