Növeli jelenlétét Rómában a Penny Italia
A Penny Italia 16 üzletet vásárol meg a Gruppo Faranda és a Gruppo Pam franchise-tól.
A 16 olaszországi üzletből 13 Rómában található, ahol a Penny megháromszorozta jelenlétét, míg a másik három üzlet Frosinonéban, Isprában és Riccionéban működik.
Az üzletek június 8-án nyitnak újra immár a Penny égisze alatt.
A Penny Italia forgalma 2022-ben közel elérte a 1,5 milliárd eurót, alátámasztva a cégcsoportnál az elmúlt három évben látható pozitív növekedési trendet.
A kiskereskedő mintegy 40 új üzlet nyitását tervezi idén, amely részben organikus növekedés, részben akvizíció révén valósul majd meg. Az éves forgalmi várakozás 6%-os növekedéssel 1,6 milliárd eurót céloz meg.
A Penny Italia országszerte 18 régióban több mint 430 üzlettel van jelen. Az anyavállalat REWE továbbra is bízik olasz részlegében és az elkövetkező 24 hónapban fenntartja a közel 130 millió eurós beruházási trendet.
Kapcsolódó cikkeink
Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Az Indotek 47 százalékos tulajdonrésszel az Auchan irányítását is átveszi
A hétvégén lezárult az Indotek Group tulajdonszerzése az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >