Nőtt a Metro forgalma
Nőtt a német Metro AG nagy- és kiskereskedelmi áruházlánc forgalma a júliussal záródott negyedévben részben az online kereskedés és az árukiszállítási szolgáltatás felpörgésére – írja a portfolio.hu.
A 35 országban jelen lévő Metro negyedéves forgalma 4,9 százalékkal 9,3 milliárd euróra ugrott. Összehasonlítható alapon számítva a növekedés 2,6 százalék volt.
A Metro cég Real élelmiszer szupermarket-lánc online eladásai 70 százalékkal nőttek, összehasonlító alapon pedig 2,5 százalék volt a bővülés.
A cég negyedéves eladásai nőttek Németországban, Franciaországba és Törökországban, csökkentek ugyanakkor Hollandiában, és Metro nyereségéhez rendben nagyban hozzájáruló Oroszországban.
Az EBIT (pénzügyi műveletek és adófizetés előtti eredmény) 230 millió euróra csökkent, amit a Metro azzal indokolt, hogy az egy évvel korábbi adatot ingatlaneladási adatok erősítették. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >