Nőtt a Metro forgalma
Nőtt a német Metro AG nagy- és kiskereskedelmi áruházlánc forgalma a júliussal záródott negyedévben részben az online kereskedés és az árukiszállítási szolgáltatás felpörgésére – írja a portfolio.hu.
A 35 országban jelen lévő Metro negyedéves forgalma 4,9 százalékkal 9,3 milliárd euróra ugrott. Összehasonlítható alapon számítva a növekedés 2,6 százalék volt.
A Metro cég Real élelmiszer szupermarket-lánc online eladásai 70 százalékkal nőttek, összehasonlító alapon pedig 2,5 százalék volt a bővülés.
A cég negyedéves eladásai nőttek Németországban, Franciaországba és Törökországban, csökkentek ugyanakkor Hollandiában, és Metro nyereségéhez rendben nagyban hozzájáruló Oroszországban.
Az EBIT (pénzügyi műveletek és adófizetés előtti eredmény) 230 millió euróra csökkent, amit a Metro azzal indokolt, hogy az egy évvel korábbi adatot ingatlaneladási adatok erősítették. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése júliusban
Lengyelországban a vártnál erőteljesebben gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése júliusban…
Tovább olvasom >Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >