Nőtt a Metro forgalma
Nőtt a német Metro AG nagy- és kiskereskedelmi áruházlánc forgalma a júliussal záródott negyedévben részben az online kereskedés és az árukiszállítási szolgáltatás felpörgésére – írja a portfolio.hu.
A 35 országban jelen lévő Metro negyedéves forgalma 4,9 százalékkal 9,3 milliárd euróra ugrott. Összehasonlítható alapon számítva a növekedés 2,6 százalék volt.
A Metro cég Real élelmiszer szupermarket-lánc online eladásai 70 százalékkal nőttek, összehasonlító alapon pedig 2,5 százalék volt a bővülés.
A cég negyedéves eladásai nőttek Németországban, Franciaországba és Törökországban, csökkentek ugyanakkor Hollandiában, és Metro nyereségéhez rendben nagyban hozzájáruló Oroszországban.
Az EBIT (pénzügyi műveletek és adófizetés előtti eredmény) 230 millió euróra csökkent, amit a Metro azzal indokolt, hogy az egy évvel korábbi adatot ingatlaneladási adatok erősítették. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >