Nincs több sorban állás a Marks & Spencernél
A Marks & Spencer új „Mobile, Pay, Go” szolgáltatást vezet be hat üzletében, amelynek segítségével a vásárlók akár 40 másodperc alatt ebédhez juthatnak. Amióta a szolgáltatás elérhető a Waterside üzletben, az összes értékesítés több mint 20 százaléka okostelefonon történik, és az appon keresztül óránként 170 cikk lel új gazdára.
A vásárlónak csak annyi a dolga, hogy az üzletben megnyitja az M&S appot, beolvassa a kiválasztott termékek vonalkódját és az Apple Pay-en vagy M&S.com számláján keresztül fizet. Mivel a vásárlók – különösen az M&S-hez ebédért betérők – nagyon elfoglaltak, így a vállalat igyekszik a vásárlási élményt a lehető legjobban felgyorsítani. Így pedig az alkalmazottaknak is több ideje jut arra, hogy az üzlet más részein legyenek a vásárlók segítségére.
Kapcsolódó cikkeink
Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >