Nincs több sorban állás a Marks & Spencernél
A Marks & Spencer új „Mobile, Pay, Go” szolgáltatást vezet be hat üzletében, amelynek segítségével a vásárlók akár 40 másodperc alatt ebédhez juthatnak. Amióta a szolgáltatás elérhető a Waterside üzletben, az összes értékesítés több mint 20 százaléka okostelefonon történik, és az appon keresztül óránként 170 cikk lel új gazdára.
A vásárlónak csak annyi a dolga, hogy az üzletben megnyitja az M&S appot, beolvassa a kiválasztott termékek vonalkódját és az Apple Pay-en vagy M&S.com számláján keresztül fizet. Mivel a vásárlók – különösen az M&S-hez ebédért betérők – nagyon elfoglaltak, így a vállalat igyekszik a vásárlási élményt a lehető legjobban felgyorsítani. Így pedig az alkalmazottaknak is több ideje jut arra, hogy az üzlet más részein legyenek a vásárlók segítségére.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a magyar fejlesztésű PetWiseCare applikáció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Töretlen a növekedés az okoseszközös fizetéseknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1400 milliárd forinthoz közelítenek az okostelefonos fizetések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
