Nincs több sorban állás a Marks & Spencernél
A Marks & Spencer új „Mobile, Pay, Go” szolgáltatást vezet be hat üzletében, amelynek segítségével a vásárlók akár 40 másodperc alatt ebédhez juthatnak. Amióta a szolgáltatás elérhető a Waterside üzletben, az összes értékesítés több mint 20 százaléka okostelefonon történik, és az appon keresztül óránként 170 cikk lel új gazdára.
A vásárlónak csak annyi a dolga, hogy az üzletben megnyitja az M&S appot, beolvassa a kiválasztott termékek vonalkódját és az Apple Pay-en vagy M&S.com számláján keresztül fizet. Mivel a vásárlók – különösen az M&S-hez ebédért betérők – nagyon elfoglaltak, így a vállalat igyekszik a vásárlási élményt a lehető legjobban felgyorsítani. Így pedig az alkalmazottaknak is több ideje jut arra, hogy az üzlet más részein legyenek a vásárlók segítségére.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >Kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >