Nincs több sorban állás a Marks & Spencernél
A Marks & Spencer új „Mobile, Pay, Go” szolgáltatást vezet be hat üzletében, amelynek segítségével a vásárlók akár 40 másodperc alatt ebédhez juthatnak. Amióta a szolgáltatás elérhető a Waterside üzletben, az összes értékesítés több mint 20 százaléka okostelefonon történik, és az appon keresztül óránként 170 cikk lel új gazdára.
A vásárlónak csak annyi a dolga, hogy az üzletben megnyitja az M&S appot, beolvassa a kiválasztott termékek vonalkódját és az Apple Pay-en vagy M&S.com számláján keresztül fizet. Mivel a vásárlók – különösen az M&S-hez ebédért betérők – nagyon elfoglaltak, így a vállalat igyekszik a vásárlási élményt a lehető legjobban felgyorsítani. Így pedig az alkalmazottaknak is több ideje jut arra, hogy az üzlet más részein legyenek a vásárlók segítségére.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >Kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >