Nincs több frisshús-árpromóció a holland Jumbónál
Május 27-étől kezdődően megszünteti a holland Jumbo a friss marha-, sertés- és csirkehúsra vonatkozó árpromócióit valamennyi üzletében és online egyaránt. A kiskereskedő jelezte, hogy a döntés összhangban áll azzal a célkitűzésével, miszerint 2030-ra 60%-ban növényi eredetű fehérjét kíván értékesíteni, míg 2025-re már 50-50%-os arányt célzott meg a növényi-állati termékek értékesítése vonatkozásában.
A Jumbo úgy véli, hogy a friss húsra vonatkozó promóciós ajánlatok megszüntetéséről szóló döntés segíteni fogja a vásárlókat abban, hogy növényi alapú élelmiszereket is a kosarukba helyezzenek.
Az elmúlt hónapokban a Jumbónál a húshelyettesítő termékek értékesítése 15%-kal megnőtt, miután a kiskereskedő a saját márkás húshelyettesítők árát csökkentette azért, hogy azt összehangolja az állati eredetű megfelelőik áraival. Ráadásul a húseladás 3%-kal mérséklődött 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Helyi szójából készült növényi joghurtot dob piacra a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi lánc háromféle növényi alapú joghurtot vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >