Nincs több frisshús-árpromóció a holland Jumbónál
Május 27-étől kezdődően megszünteti a holland Jumbo a friss marha-, sertés- és csirkehúsra vonatkozó árpromócióit valamennyi üzletében és online egyaránt. A kiskereskedő jelezte, hogy a döntés összhangban áll azzal a célkitűzésével, miszerint 2030-ra 60%-ban növényi eredetű fehérjét kíván értékesíteni, míg 2025-re már 50-50%-os arányt célzott meg a növényi-állati termékek értékesítése vonatkozásában.
A Jumbo úgy véli, hogy a friss húsra vonatkozó promóciós ajánlatok megszüntetéséről szóló döntés segíteni fogja a vásárlókat abban, hogy növényi alapú élelmiszereket is a kosarukba helyezzenek.
Az elmúlt hónapokban a Jumbónál a húshelyettesítő termékek értékesítése 15%-kal megnőtt, miután a kiskereskedő a saját márkás húshelyettesítők árát csökkentette azért, hogy azt összehangolja az állati eredetű megfelelőik áraival. Ráadásul a húseladás 3%-kal mérséklődött 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Helyi szójából készült növényi joghurtot dob piacra a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi lánc háromféle növényi alapú joghurtot vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >