Nincs több frisshús-árpromóció a holland Jumbónál
Május 27-étől kezdődően megszünteti a holland Jumbo a friss marha-, sertés- és csirkehúsra vonatkozó árpromócióit valamennyi üzletében és online egyaránt. A kiskereskedő jelezte, hogy a döntés összhangban áll azzal a célkitűzésével, miszerint 2030-ra 60%-ban növényi eredetű fehérjét kíván értékesíteni, míg 2025-re már 50-50%-os arányt célzott meg a növényi-állati termékek értékesítése vonatkozásában.
A Jumbo úgy véli, hogy a friss húsra vonatkozó promóciós ajánlatok megszüntetéséről szóló döntés segíteni fogja a vásárlókat abban, hogy növényi alapú élelmiszereket is a kosarukba helyezzenek.
Az elmúlt hónapokban a Jumbónál a húshelyettesítő termékek értékesítése 15%-kal megnőtt, miután a kiskereskedő a saját márkás húshelyettesítők árát csökkentette azért, hogy azt összehangolja az állati eredetű megfelelőik áraival. Ráadásul a húseladás 3%-kal mérséklődött 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Beyond lett a Beyond Meatből: irányt vált a növényi alapú cég
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >