Nielsen: Két számjegyű növekedés az óvszereknél
2017 augusztusa és 2018 júliusa között értékben tíz százalékkal több fogyott óvszerekből az előző év azonos időszakához képest. Ez értékben három és fél milliárd forintot jelent, az éves mennyiség pedig közel 21 millió darab óvszert tett ki.
A teljes óvszerforgalom több mint egyharmada Budapesten és környékén történik (40 százalék), míg délnyugaton valamivel több mint 10 százalék realizálódik.
Ha óvszer, akkor síkosított: tartja, sőt megerősítette vezető pozícióját a típus, az értékesített óvszerek közel kilenctizede ilyen. Az értékbeli eladások 82 százaléka a nem bordázott óvszerekre megy, és gyakorlatilag elenyésző a színezett termékek aránya.
Kiszerelések tekintetében a nagyobb, azaz 10+-os csomagok teszik ki az eladások közel 70 százalékát. A 3 darabos csomagok pedig egyharmados részesedéssel rendelkeznek.
A gyártói márkák minden szempontból viszik a prímet, a saját márkás termékek aránya a forgalomból 5%.
Kapcsolódó cikkeink
Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >Nielsen: Feleannyi sört vásároltunk a vébén, mint az Eb két hete alatt
A magyarok kétharmada társaságban nézi a katari labdarúgó-világbajnokságot, de sokan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >