NFT-alapú hűségprogramot indít az olasz Bennet
A Bennet olasz hipermarketlánc Bennet NFT Club néven indította el első blokklánc- és NFT-technológián alapuló vásárlói hűségprogramját.
A Bennet a projektben a blokkláncmarketingre szakosodott milánói székhelyű innovációs vállalattal, a Smilinggal lépett együttműködésre.
A Bennet NFT Club egy a technológiát kedvelő vásárlóknak és különösen az új vásárlási trendeket hajtó „jövő vásárlóinak” szóló hűségprogram, hűségplatform – közölte a kiskereskedő.
A kezdeményezés három, összesen 2700 digitális tárgyból álló ‘NFT by Bennet’ kollekciót kínál, amelyek alapdizájnja az IED-Istituto Europeo di Design által készített új Bennet bevásárlótáskákból merít.
A három NFT by Bennet-kollekció három különböző árkategóriában került összeállításra, és ennek megfelelően három különböző juttatási csomagot kínál, amelyek mindegyike lehetőséget nyújt a versenyben való részvételre.
A nyeremények között hat jegyzett NFT szerepel, amelyek legutóbbi piaci értéke 700 és 1900 euró között van, és amelyeket olyan vezető márkák bányásznak a blokkláncon, mint a Gucci, a Nike, az Adidas és a The Sandbox.
A Bennet NFT Club 2022 decemberében teaser alapon került meghirdetésre, és a regisztrálók száma néhány héten belül meghaladta az induló fázisban rendelkezésre álló NFT-k számát (összesen 2700).
A Bennet NFT Club egy mindenki számára nyitott kezdeményezés – tette hozzá a kiskereskedő – a leendő felhasználóknak csak regisztrálniuk kell személyes adataik megadásával és kriptotárcájuk csatlakoztatásával.
Kapcsolódó cikkeink
GlobalData: a vásárlói hűségprogramok kulcsfontosságúak a sikerhez
A GlobalData szerint a vásárlói hűségprogramok jelenthetik a siker kulcsát…
Tovább olvasom >Két lábbal az Ígéret földjén
Turcsán Tünde, a GfK FMCG-üzletág-igazgatója a Business Days harmadik napján…
Tovább olvasom >Pontokat gyűjthetnek a vásárlók a brit Co-op és az Uber Eats közös projektjében
A Co-op Member Prices vásárlói hűségprogramra feliratkozó vásárlók jutalompontokat gyűjthetnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >