NFT-alapú hűségprogramot indít az olasz Bennet

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 02. 16. 09:12

A Bennet olasz hipermarketlánc Bennet NFT Club néven indította el első blokklánc- és NFT-technológián alapuló vásárlói hűségprogramját.

A Bennet a projektben a blokkláncmarketingre szakosodott milánói székhelyű innovációs vállalattal, a Smilinggal lépett együttműködésre.

A Bennet NFT Club egy a technológiát kedvelő vásárlóknak és különösen az új vásárlási trendeket hajtó „jövő vásárlóinak” szóló hűségprogram, hűségplatform – közölte a kiskereskedő.

A kezdeményezés három, összesen 2700 digitális tárgyból álló ‘NFT by Bennet’ kollekciót kínál, amelyek alapdizájnja az IED-Istituto Europeo di Design által készített új Bennet bevásárlótáskákból merít.

A három NFT by Bennet-kollekció három különböző árkategóriában került összeállításra, és ennek megfelelően három különböző juttatási csomagot kínál, amelyek mindegyike lehetőséget nyújt a versenyben való részvételre.

A nyeremények között hat jegyzett NFT szerepel, amelyek legutóbbi piaci értéke 700 és 1900 euró között van, és amelyeket olyan vezető márkák bányásznak a blokkláncon, mint a Gucci, a Nike, az Adidas és a The Sandbox.

A Bennet NFT Club 2022 decemberében teaser alapon került meghirdetésre, és a regisztrálók száma néhány héten belül meghaladta az induló fázisban rendelkezésre álló NFT-k számát (összesen 2700).

A Bennet NFT Club egy mindenki számára nyitott kezdeményezés – tette hozzá a kiskereskedő – a leendő felhasználóknak csak regisztrálniuk kell személyes adataik megadásával és kriptotárcájuk csatlakoztatásával.

ESM

Kapcsolódó cikkeink