NFT-alapú hűségprogramot indít az olasz Bennet
A Bennet olasz hipermarketlánc Bennet NFT Club néven indította el első blokklánc- és NFT-technológián alapuló vásárlói hűségprogramját.
A Bennet a projektben a blokkláncmarketingre szakosodott milánói székhelyű innovációs vállalattal, a Smilinggal lépett együttműködésre.
A Bennet NFT Club egy a technológiát kedvelő vásárlóknak és különösen az új vásárlási trendeket hajtó „jövő vásárlóinak” szóló hűségprogram, hűségplatform – közölte a kiskereskedő.
A kezdeményezés három, összesen 2700 digitális tárgyból álló ‘NFT by Bennet’ kollekciót kínál, amelyek alapdizájnja az IED-Istituto Europeo di Design által készített új Bennet bevásárlótáskákból merít.
A három NFT by Bennet-kollekció három különböző árkategóriában került összeállításra, és ennek megfelelően három különböző juttatási csomagot kínál, amelyek mindegyike lehetőséget nyújt a versenyben való részvételre.
A nyeremények között hat jegyzett NFT szerepel, amelyek legutóbbi piaci értéke 700 és 1900 euró között van, és amelyeket olyan vezető márkák bányásznak a blokkláncon, mint a Gucci, a Nike, az Adidas és a The Sandbox.
A Bennet NFT Club 2022 decemberében teaser alapon került meghirdetésre, és a regisztrálók száma néhány héten belül meghaladta az induló fázisban rendelkezésre álló NFT-k számát (összesen 2700).
A Bennet NFT Club egy mindenki számára nyitott kezdeményezés – tette hozzá a kiskereskedő – a leendő felhasználóknak csak regisztrálniuk kell személyes adataik megadásával és kriptotárcájuk csatlakoztatásával.
Kapcsolódó cikkeink
GlobalData: a vásárlói hűségprogramok kulcsfontosságúak a sikerhez
A GlobalData szerint a vásárlói hűségprogramok jelenthetik a siker kulcsát…
Tovább olvasom >Két lábbal az Ígéret földjén
Turcsán Tünde, a GfK FMCG-üzletág-igazgatója a Business Days harmadik napján…
Tovább olvasom >Pontokat gyűjthetnek a vásárlók a brit Co-op és az Uber Eats közös projektjében
A Co-op Member Prices vásárlói hűségprogramra feliratkozó vásárlók jutalompontokat gyűjthetnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >