Nestlé 500 millió eurót ruház be brazíliai csokoládé- és kekszüzletágába
A Nestlé 2,7 milliárd rúpia dollárt (500,6 millió eurót) tervez beruházni brazíliai csokoládé- és kekszüzletágába 2026-ig, ami háromszorosa az elmúlt négy évben eszközölt beruházásainak.
A svájci multinacionális vállalat a forrásokat gyárai gyártósorainak bővítésére és korszerűsítésére, valamint új termékek fejlesztésének felgyorsítására kívánja fordítani.
A bejelentett beruházás jelentős részéből a Caçapava, Vila Velha és Marília gyárak gyártósorait korszerűsítik és bővítik, amelyek több mint 20 ország exportközpontjai is egyben.
Caçapavában a Nestlé a KitKat márkát gyártja, míg Vila Velahában a termelés a Garoto csokoládémárkára összpontosít. A maríliai üzemegységben kekszek készülnek.
Patricio Torres, a Nestlé Brasil kekszekért és csokoládékért felelős alelnöke szerint „a Nestlé brazíliai tevékenysége az évek során folyamatosan és fenntarthatóan növekedett. Csak az elmúlt 12 hónapban 24%-os növekedést értünk el, ami a csokoládé- és kekszportfólió iránti jelentős brazíliai keresleten alapul”.
Az elmúlt években a Nestlé Brasil bővítette csokoládé- és kekszmárkakínálatát, megújította portfólióját, valamint új formátumokkal és ízekkel kísérletezett.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >